Ik kan niet inloggen via Mijn Telfort en ik heb de verkeerde simkaart ontvangen

• 25 maart 2013
  • 11 reacties
  • 5196 keer bekeken

Hey heb een aantal vragen heb via phonehouse een abbo afgesloten via jullie maar nu wil ik me registreren maar zie dat nergens staan?

heb ook al paar x wachtwoord vergeten teklikken maar krijg nog steeds niets binnen.

en hoe kan ik een gratis micro simkaart krijgen?

want kreeg standaard van phonehouse normale simkaart

hoor graag van jullie

alvast bedankt

cangri

11 reacties

Badge +2
als je een abonnement hebt aangevraagd met nummerbehoud kan je pas vanaf de overgangsdatum via mijn telfort een account aanmaken.
nee het gaat niet om een nummer behoud gewoon om een hele nieuwe nummer!
Reputatie 3
Badge +1
@cangri,

Je geeft aan dat je niet kunt inloggen via Mijn Telfort. Is het nummer waarmee je dit probeerd 06445*****? Dit is het abonnement dat op 22-03-2013 is ingegaan. In dat geval heb je al een Mijn Telfort omgeving. Ik verneem dit graag van je om je verder te kunnen helpen. Je kunt in een Telfort winkel of via onze telefonische klantenservice een microsimkaart aanvragen.

Denise
@denise

ja klopt hoezo is die 22 maart ingegaan? terwijl ik hem pas op 25 maart heb ontvangen??

en wat zijn de inloggegevens van mijn telfort omgeving??? is deze dan ook gratis als ik hem aanvraag of moet ik ervoor betalen?

alvast bedankt

cangri
Reputatie 8
Badge +17
Je kan zélf, op basis van je telefoongegevens/SMS een "Mijn Telfort" account aanmaken...

"Mijn Telfort" is gratis, maar alleen voor contractanten!
Reputatie 3
Badge +1
@cangri,

De gebruikersnaam van Mijn Telfort is jouw 06-nummer (aan elkaar). Jouw wachtwoord kun je opvragen via de button 'wachtwoord vergeten'. Je ontvangt dan een tijdelijk wachtwoord per sms.

Succes!

Denise
@ denise dat is het probleem krijg de sms niet binnen.

en is een MICRO SIMKAARTJE GRATIS AAN TE VRAGEN?
MICRO DUS NEIT MIJN TELFORT

cangri
hoezo kan ik weer niet inloggen op mijn telfort klantenservice gebeld voor een wachtwoord maar doet het niet

nummer niet herkenbaar zegt die?

graag ontvang ik waarom dit zo is

cangri
Reputatie 3
Badge +1
@cangri,

een microsimkaart kun je kosteloos aanvragen in een Telfort winkel of via onze telefonische klantenservice. Houd bij de laatste optie wel in gedachte dat je deze binnen enkele werkdagen ontvangt.
Vervelend dat het nog steeds niet lukt om in te loggen in Mijn Telfort. Kun je in een privébericht aangeven met welk nummer je probeert in te loggen?

Denise
@denise al gelukt:) dankje wel

cangri
Reputatie 3
Badge +1
@cangri,

Fijn dat het gelukt is! Ik sluit hierbij het topic.

Denise

Reageer