beantwoord

Ik kan niet inloggen op webmail.

• 12 september 2014
  • 14 reacties
  • 1529 keer bekeken

Hallo,

Ik wil graag inloggen op de webmail via de website, maar hij zegt dat mijn wachtwoord niet klopt. Ik heb het al een keer opgevraagd via de website, maar dat is mijn wachtwoord voor mijntelfort en niet voor mijn webmail.

Hoe kom ik aan mijn wachtwoord voor de webmail?

Bij voorbaat dank!

Groeten,

B.
icon

Beste antwoord door Michael 15 september 2014, 14:35

@Badabing,

Ik heb je zojuist een nieuw wachtwoord per brief toegezonden. Deze komt deze week bij jou aan. Mocht je daarna nog een vraag hebben, schroom dan niet deze te stellen! ;)

Michael
Bekijk reactie

14 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@Badabing,

Welkom op het Telfort forum.

Erg zuur dat je niet kunt inloggen op Webmail. Ik kan je uitsluitend per brief een nieuw wachtwoord sturen. Verder is het mogelijk om via Mijn Telfort jouw wachtwoord voor webmail te achterhalen. Als je wilt, stuur ik je uiteraard een nieuw wachtwoord toe.

Ik lees je reactie graag.

Michael
Michael,

Bedankt voor je reactie. Ik zou graag een nieuw wachtwoord ontvangen voor mijn webmail.

Met vriendelijke groet,

B.
Reputatie 8
Badge +2
@Badabing,

Ik heb je zojuist een nieuw wachtwoord per brief toegezonden. Deze komt deze week bij jou aan. Mocht je daarna nog een vraag hebben, schroom dan niet deze te stellen! ;)

Michael
Reputatie 8
Badge +16
Ehhhh....een e-mail die er een week over doet.....???? :?:P:cool:

Wauw, mega typefout. 🙂 *aangepast*.

Dank je Tuut-Tuut.

Michael
Reputatie 8
Badge +2
Ehhhh....een e-mail die er een week over doet.....???? :?:P:cool:

Wauw, mega typefout. 🙂 *aangepast*

Dank je Tuut-Tuut.

Michael
Bedankt Michael!
Reputatie 8
Badge +2
Bedankt Michael!

Graag gedaan hoor. 😉
Beste moderator,

zit met eenzelfde probleem. Ben mijn wachtwoord kwijt voor webmail.
kun je me een nieuwe sturen?
Voor de zekerheid: is mijn gebruikersnaam voor de webmail een andere dan die ik heb om in mijn telford in te loggen?
bedankt
Jan
Ik ben mijn wachtwoord webmail kwijt.

Om deze opnieuw in te stellen, moet je inloggen op mijn telfort.

Dat heb ik gedaan. Alleen om een nieuw wachtwoord in te stellen, moet je het huidige wachtwoord ook invoeren.

Deze weet ik niet. Door te klikken op wachtwoord vergeten, krijg ik een brief met het wachtwoord van mijn telfort, niet webmail.

Hoe gaan we dit oplossen?
Reputatie 8
Badge +10
Door te klikken op wachtwoord vergeten, krijg ik een brief met het wachtwoord van mijn telfort, niet webmail.

Het wachtwoord voor Mijn Telfort en je webmail zijn bij aanvang van je abonnement hetzelfde, althans zo heb ik ooit mijn Tiscali gegevens gekregen en deze heb ik nooit gewijzigd.
Werkt je wachtwoord voor Mijn Telfort ook niet voor je webmail..?
Reputatie 8
Badge +2
Beste moderator,

zit met eenzelfde probleem. Ben mijn wachtwoord kwijt voor webmail.
kun je me een nieuwe sturen?
Voor de zekerheid: is mijn gebruikersnaam voor de webmail een andere dan die ik heb om in mijn telford in te loggen?
bedankt
Jan

Het wachtwoord voor Webmail en Mijn Telfort zijn initieel hetzelfde. Wil je dat ik het wachtwoord per post toestuur?

Michael
Reputatie 8
Badge +2
Ik ben mijn wachtwoord webmail kwijt.

Om deze opnieuw in te stellen, moet je inloggen op mijn telfort.

Dat heb ik gedaan. Alleen om een nieuw wachtwoord in te stellen, moet je het huidige wachtwoord ook invoeren.

Deze weet ik niet. Door te klikken op wachtwoord vergeten, krijg ik een brief met het wachtwoord van mijn telfort, niet webmail.

Hoe gaan we dit oplossen?

Het wachtwoord voor Mijn Telfort en Webmail zijn normaal gesproken, zoals Enterprise zeer scherp opmerkt, hetzelfde.

Michael
Reputatie 1
Goedemiddag,

Ik ben het wachtwoord kwijt om in te kunnen loggen op Telfort webmail. Via de site heb ik het al een keer gevraagd op te sturen, maar dan ontvang ik het wachtwoord voor Mijn Telfort.

Kunt u mij per post het wachtwoord voor webmail toesturen?

Alvast bedankt.
Reputatie 8
Badge +2
@patrick123,

Da's vervelend! In Mijn Telfort kan je het wachtwoord voor webmail wijzigen. Dit gaat een stuk sneller.
Mocht je er niet uitkomen, trek dan even aan de bel.

Michael

Reageer