beantwoord

Ik kan niet inloggen op mijn Telfort.

• 28 augustus 2012
  • 28 reacties
  • 7436 keer bekeken

Toon het eerste bericht

28 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@Miks75,

Welkom op het forum. Het is duidelijk dat je niet tevreden bent over de diensten van Mijn Telfort. Dat je steeds een nieuw wachtwoord aan moet vragen zou niet nodig moeten zijn. Graag help ik je hierbij verder want ik kan me voorstellen dat dit frustrerend is. Graag ontvang ik jouw naw-gegevens en 06-nummer via een een privébericht .

Denise
Ik wil graag Mijn Telfort aanmaken. Als ik vraag een wachtwoord te smsen ontvang ik geen bericht. Toen ik hierover een mail wilde sturen, moest ik eerst inloggen in Mijn Telfort om te kunnen mailen. Beetje jammer. Nu kan ik niet zien wat mijn rechten, status, enz. zijn.
Reputatie 3
Badge +1
@Lieveliena,

Wat vervelend om te lezen dat je geen sms-bericht ontvangt. Je hebt deze post gister geplaatst, heb je inmiddels al iets ontvangen? Als jij jouw e-mailadres hebt gevalideerd kun je er ook voor kiezen om jouw wachtwoord per e-mail te ontvangen.
Mocht je nog steeds geen wachtwoord hebben ontvangen dan ontvang ik graag jouw naw-gegevens en 06-nummer via een privébericht. Ik zal dan het tijdelijke wachtwoord voor je opvragen.

Denise

Reageer