beantwoord

Ik kan niet inloggen op mijn Telfort.

• 28 augustus 2012
  • 28 reacties
  • 7436 keer bekeken

Ik heb enkele weken terug mijn wachtwoord aangepast voor mijn Telfort,
Ik kan wel inloggen op mijn email maar niet in mijn Telfort.
Ik moet namelijk abbonnementen wijzigen voor de Interactieve TV.
Vorige week heb ik aangevraagd om mijn wachtwoord op te laten sturen maar deze nog niet ontvangen.
Wat is daarvoor de gebruikelijke wachttijd?
Het gaat dus om mijn Telfort Internet en TV.
Mvg,
Schonenberg
icon

Beste antwoord door Jeroen - Telfort 1 oktober 2012, 13:51

@lkoot,

Op dit moment is er een storing waardoor u niet kunt inloggen op Mijn Telfort, er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak. Ik heb voor u de blokkade voor het bellen naar mobiele nummers weggehaald zodat u ook naar mobiele nummers kunt bellen. De overige instellingen blijven het zelfde.

Jeroen
Bekijk reactie

28 reacties

Inloggen Mijn Telfort niet meer mogelijk. Steeds melding wachtwoord fout (gebruikersnaam is mobiel nummer, dat kan niet fout zijn). Geprobeerd een email te sturen aan de klantenservice, maar als je dan de email wilt verzenden, moet je eerst inloggen---- en dat kan dus niet! Ik hoor graag hoe dit op te lossen is!

Mvg,

Cathgdv
Badge
@Cathgdv,

Welkom op het forum! Is het inmiddels gelukt? Zo nee, dan zoek ik het graag verder voor u uit. Hiervoor heb ik uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres nodig. Maak deze gegevens kenbaar in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 .

Laïla
Sinds vandaag kan ik niet meer inloggen op mijn telfort (internet/bellen) en aangezien ik vanaf morgen een onbeperkt bellen naar vast en mobiel heb ingesteld, wil ik de blokkering van bellen naar mobiele nummers opheffen, maar dat kan ik dus nu niet. Wie kan mij helpen?
Sinds vandaag kan ik niet meer inloggen op mijn telfort (internet/bellen) en aangezien ik vanaf morgen een onbeperkt bellen naar vast en mobiel heb ingesteld, wil ik de blokkering van bellen naar mobiele nummers opheffen, maar dat kan ik dus nu niet. Wie kan mij helpen?

Status van mijn bestelling

Probleem met ophalen van je gegevens

Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het ophalen van je gegevens.
Probeer het later nog eens door opnieuw in te loggen.
@Cathgdv,

Welkom op het forum! Is het inmiddels gelukt? Zo nee, dan zoek ik het graag verder voor u uit. Hiervoor heb ik uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres nodig. Maak deze gegevens kenbaar in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 .

Laïla

Kan je mij dan misschien ook helpen?
Ik probeerde vanavond in te loggen op MijnTelfort, maar krijg een interne server fout (HTTP Status 500). Zowel bij Chrome als IE kreeg ik dezelfde melding. Hebben meer mensen hier last van? Zo ja, kan er een melding komen vanuit telfort wanneer dit opgelost gaat worden?

Zo nee, kan iemand mij helpen dit op te lossen?
Ik probeerde vanavond in te loggen op MijnTelfort, maar krijg een interne server fout (HTTP Status 500). Zowel bij Chrome als IE kreeg ik dezelfde melding. Hebben meer mensen hier last van? Zo ja, kan er een melding komen vanuit telfort wanneer dit opgelost gaat worden?

Hier hetzelfde probleem: foutmeldingen bij het inloggen bij mijn telfort (internet, tv & bellen).
Bij het inloggen op IE krijg ik de melding 'De webpagina kan niet worden weergegeven'.
Bij Chrome 'HTTP Status 500 -' met een hele lading codes eronder.

Hoe kan ik toch inloggen op mijn telfort? Of hoe kan ik dit oplossen?
Ik kan nog steeds niet inloggen op mijn Telfort. En ik wil toch heel graag het bellen naar mobiele nummer deblokkeren! Vanaf vandaag is mijn vast bellen abonnement nl omgezet. Ik hoop hier hulp te krijgen want betalen voor klantenservice vind ik geen klantenservice.
Ik heb hier ook last van en wacht hier op een oplossing.
Ik heb er ook last van en wacht hier op een oplossing.

Ook ik heb dit probleem (HTTP status500) bij het inloggen.
Badge +1
@lkoot,

Op dit moment is er een storing waardoor u niet kunt inloggen op Mijn Telfort, er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak. Ik heb voor u de blokkade voor het bellen naar mobiele nummers weggehaald zodat u ook naar mobiele nummers kunt bellen. De overige instellingen blijven het zelfde.

Jeroen
Het lukt mij ook niet om in te loggen. Ik wil graag wat gegevens wijzigen. Ik kan wel op mijn mail inloggen, maar niet op mijn telfort / internet
Badge
Na het wijzigen van het wachtwoord,kom ik ook niet meer in mijn telfort.
een storing??? waneer is deze verhoplen?
ik kan nog steeds niet inloggen.
Kom op telfort,
Wat is dit voor grap, ik wil gewoon inloggen.
aangezien ik een nieuwe sim heb, wil ik eerst inloggen, zodat ik weet dat mijn bundels enz correct zijn, voordat ik ga bellen en enorme kosten maak, wat natuurlijk in jullie voordeel zou zijn. Bravo:O
Badge +2
@Morad,

U heeft een Telfort basisabonnement. Met andere woorden, u heeft geen extra bel-/data-/sms-bundels. U hebt de mogelijkheid het abonnement uit te breiden met deze voordelige bundels. Bekijk onze website voor een toelichting en de bijbehorende https://Uitgebreide tariefinformatie.

Daphne
@daphne
Ow, dus het is niet nodig dat ik kan inloggen. Vertelt u mij dat ik gewoon maar niet moet inloggen. Want ik krijg ook geen oplossing voorgeschotelt.
Ik vind dit werkelijk schandalig, bah.
Met alle respect voor telfort (al 5 kaar) maar indien ik er geen oplossing komt, wordt dit mijn laatste abbo en sluit ik ook mijn internet abbo bij een andere provider.
Badge +2
@Morad,

Ow, dus het is niet nodig dat ik kan inloggen. Vertelt u mij dat ik gewoon maar niet moet inloggen. Want ik krijg ook geen oplossing voorgeschotelt. Ik vind dit werkelijk schandalig, bah.

Mijn reactie heeft betrekking op uw post:

Wat is dit voor grap, ik wil gewoon inloggen.
aangezien ik een nieuwe sim heb, wil ik eerst inloggen, zodat ik weet dat mijn bundels enz correct zijn, voordat ik ga bellen en enorme kosten maak, wat natuurlijk in jullie voordeel zou zijn.

Mijn bedoeling was u geruststellen en doorverwijzen naar de informatie die op uw abonnementsvorm van toepassing is, niet om 'walging' op te wekken. Mijn excuses dat u het verkeerd hebt geïnterpreteerd. In de tussentijd wordt door ons uitgezocht waarom u niet kunt inloggen.

Daphne
Beste Moderator Waarom wordt mijn tekst verwijderd maar is er geen tijd om mijn probleem (jullie probleem) op te lossen.

Ik wacht al twee maanden op antwoord van telfort wanneer ik eens kan inloggen op MIJN TELFORT.
En ja ik heb ook al eens al mijn gegevens via een prive bericht door gegeven nooit wat van gehoord !!

Zeg telfort hoe kan het dat zoveel mensen na dat ze hun wachtwoord hebben gewijzigd niet meer kunnen inloggen op MIJN TELFORT.
Maar wel op hun webmail met de nieuwe wachtwoord.

Telfort los astublieft het probleem op zodat ik gewoon thuis op mijn pc me mail kan versturen via outlook want ik betaal er wel voor elke maand !!!
Ik wacht al twee maanden op antwoord van telfort wanneer ik eens kan inloggen op MIJN TELFORT.
En ja ik heb ook al eens al mijn gegevens via een prive bericht door gegeven nooit wat van gehoord !!

Zeg telfort hoe kan het dat zoveel mensen na dat ze hun wachtwoord hebben gewijzigd niet meer kunnen inloggen op MIJN TELFORT.
Maar wel op hun webmail met de nieuwe wachtwoord.

Telfort los astublieft het probleem op zodat ik gewoon thuis op mijn pc me mail kan versturen via outlook want ik betaal er wel voor elke maand !!!
HE HE eindelijk gelukt,
daphne, niets tegen jou hoor, moor hier ga ik telfort zeker niet voor bedanken, jegens het feit dat ik ruim 15 heb moeten wachten eer ik kon inloggen.
Ik heb zo mijn twijfels gekregen over telfort, maar goed. Er is geen provider zonder gebreken.
Hallo, 

Ik heb het internetaccount van mijn vorige huisgenoot overgenomen, dat is allemaal geregeld. Alleen toen ik wilde inloggen op Mijn Telfort bleek dat ik totaal geen gegevens had om mee in te loggen. Dus ik heb vervolgens een nieuw wachtwoord aangevraagd. Deze is binnengekomen, alleen nu ik mij wil inloggen zegt de site dat mijn wachtwoord of gebruikersnaam verkeerd is. Hoe kan dit, en hoe kan dit verholpen worden? (ik gebruik als gebruikersnaam mijn klantennummer, misschien ligt het daaraan?) 

Mvg, 

Lotte
Inmiddels kan ik alweer een tijdje inloggen en heeft Telfort mij telefonisch geholpen. Maar vind het erg jammer dat ik hier geen reactie (van een telfortmedewerkder) heb mogen ontvangen.

Bedankt voor dit bericht. Jammer dat ik het nu pas zie. Wordt er geen melding gestuurd bij reacties?

Edit: Ik heb dus toch bericht gehad hierzo. Zie het alleen nu pas!
Inloggen Mijn Telfort niet meer mogelijk. Steeds melding wachtwoord fout (gebruikersnaam is mobiel nummer, dat kan niet fout zijn). Geprobeerd een email te sturen aan de klantenservice, maar als je dan de email wilt verzenden, moet je eerst inloggen---- en dat kan dus niet! Ik hoor graag hoe dit op te lossen is!

Mvg,

Cathgdv

Hi Cathgdv,

ik kamp dus al denk ik 15 jaar met dit probleem. Heel frustrerend!! Elke keer moet ik een nieuw ww aanvragen. Daarmee log ik in, en maak ik weer een nieuw ww aan. Tien dagen geleden een email gestuurd (met natuurlijk een nieuw toegestuurd ww, pff) en nu krijg ik de reactie dat ze nog tien dagen nodig hebben om mijn email te beantwoorden.
Ik net weer inloggen...weer kent hij mijn ww niet....nieuwe aangevraagd...copy/paste enter... wat denk je? "U heeft drie keer een fout ww ingevoerd, uw account wordt voor een uur geblokkeerd" Je begrijpt, ik zit tegen het plafond! Want na al die jaren hebben ze nog steeds deze onmogelijke site in gebruik, waar niks duidelijk is en waar je dus niet eens binnen redelijke tijd antwoord krijgt als het je eenmaal is gelukt om contact met ze te leggen!! Succes hiermee....

Reageer