Ik kan niet inloggen om mijn openstaande faktuur te betalen

• 14 november 2016
  • 2 reacties
  • 59 keer bekeken

Beste,

Ik ben een verhuurder van een studentenwoning, de studenten geven aan dat ze sinds vandaag geen internet meer hebben en dat er komt te staan dat dit is omdat er een openstraande faktuur is. Normaal wordt alles via automatische incasso afgeschreven en nu is dat blijkbaar niet gebeurd. Om deze faktuur te betalen wordt gevraagd in te loggen via mijn telfort en wanneer ik klik op wachtwoord vergeten en aangegeven dat ik een email ontvang, deze heb ik nog steeds niet ontvangen. Ik zit in een andere tijdzone en met mijn werkschema hier is het haast onmogelijk om de klantenservice te bellen binnen de juiste tijd dus wil dit graag online oplossen. graag zsm hulp aub

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Hallo arjahendrikx, welkom op ons forum!

Het is inderdaad erg rottig dat de studenten nu zonder internet zitten! Ik help je graag verder. Stuur me alsjeblieft de postcode en huisnummer van de aansluiting waar het om gaat in een privébericht.

Alvast bedankt voor je berichtje!
Reputatie 5
Badge +1
Hi arjahendrikx, aangezien je reactie uitblijft, ga ik er vanuit dat je mijn hulp niet meer nodig hebt. Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op!