beantwoord

Ik kan niet inloggen in Mijn Telfort

• 13 maart 2014
  • 6 reacties
  • 1074 keer bekeken

hallo..

op de een of andere manier mezelf niet registeren op mijn telfort. aangezien ik een contactformulier wil verzenden zou ik dat wel graag kunnen. 

kan iemand mij helpen ??

dankje 
icon

Beste antwoord door Koffiemok 13 maart 2014, 23:20

Je gebruikersnaam is het 06-nummer zonder de - teken. Dus bijvoorbeeld 0612345678.
Als je nog geen wachtwoord hebt dan kun je die aanvragen via deze link.

Maar je kunt je vraag ook stellen op het forum. Misschien dat een forumlid een antwoord voor je heeft en anders wordt je topic opgepakt door een medewerker van Telfort. 🙂
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@IvanaG en welkom op het forum. :)

Wil je je aanmelden voor Mijn Mobiel of Mijn Glasvezel?
Voor mijn mobiel!

Haha bedankt 😛
Reputatie 8
Badge +15
Je gebruikersnaam is het 06-nummer zonder de - teken. Dus bijvoorbeeld 0612345678.
Als je nog geen wachtwoord hebt dan kun je die aanvragen via deze link.

Maar je kunt je vraag ook stellen op het forum. Misschien dat een forumlid een antwoord voor je heeft en anders wordt je topic opgepakt door een medewerker van Telfort. 🙂
Reputatie 3
Badge +1
@IvanaG,

Is het aan de hand van de tips van Koffiemok gelukt om in te loggen? 🙂
Jouw wachtwoord kun je aanvragen via het scherm waarin je inlogt. Je ontvangt deze dan per sms.

Denise
Hellaas, 

meerdere malen geprobeerd, hij herkent mijn nummer niet waarschijnlijk door de overstap die nog moet gebeuren. 

is er een andere manier dat ik een email kan sturen naar klantenservice van telfort ik heb namelijk een klacht en die wil ik liever gesloten laten behandelen?

bedankt voor de hulp alvast
Reputatie 8
Badge +15
Probeer het dan eens met het tijdelijke 06-nummer van Telfort.
Je kunt deze gerust even gebruiken om daar de sms op te ontvangen met het tijdelijk wachtwoord.

Reageer