beantwoord

Ik kan Nano-simkaart niet activeren via Mijn Telfort

  • 13 april 2014
  • 2 reacties
  • 458 keer bekeken

Ik kan mn nano sim niet activeren via mijn telfort....
icon

Beste antwoord door Denise 14 april 2014, 10:15

@06********,

Je kunt de simkaart activeren via Mijn Telfort onder het kopje 'Toestel en simkaart'. Kun je aangeven wat er misgaat? Je kunt de simkaart ook laten activeren via onze telefonische klantenservice (0900-9596). Via een privébericht ontvang ik graag een suggestie voor een andere gebruikersnaam aangezien dit een openbaar forum is.

Denise
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Als dit een verlenging betreft dien je contact op te nemen met de klantenservice, dit kan echter morgen pas.
Reputatie 3
Badge +1
@06********,

Je kunt de simkaart activeren via Mijn Telfort onder het kopje 'Toestel en simkaart'. Kun je aangeven wat er misgaat? Je kunt de simkaart ook laten activeren via onze telefonische klantenservice (0900-9596). Via een privébericht ontvang ik graag een suggestie voor een andere gebruikersnaam aangezien dit een openbaar forum is.

Denise

Reageer