beantwoord

Ik kan mijn wachtwoord niet wijzigen op Mijn Telfort

  • 3 maart 2018
  • 5 reacties
  • 323 keer bekeken

Ik kan niet inloggen in mijn webmail

Telkens vraagt Telfort om een nieuw wachtwoord die ik vervolgens probeer te maken, maar dan wijst Telfort mijn wachtwoord weer af.

Wat nu?
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 3 maart 2018, 18:14

Het voldoet aan deze voorwarden?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/wachtwoord-telfort-email-wijzigen.htm
Bekijk reactie

5 reacties

Er is een storing. Dus heb niks aan de hulptopic 😉 dan weten jullie dat ook
Badge +18
Ik kan ook niet inloggen op mijn telfort. Wachtwoord wijzigen lukt tot zover ik een nieuw wachtwoord in moet voeren maar kan niet op volgende klikken en voldoet wel aan de voorwaarden???

Zie dit hulptopic:
https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/tips-van-telfort-inloggen-op-mijn-telfort-61493
Ik kan ook niet inloggen op mijn telfort. Wachtwoord wijzigen lukt tot zover ik een nieuw wachtwoord in moet voeren maar kan niet op volgende klikken en voldoet wel aan de voorwaarden???
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Melvin, welkom op het forum. Je kan niet inloggen op de webmail. Heb je met de tips van nelly jacoba wel een nieuw wachtwoord weten aan te maken? Zo niet, kan je dan aangeven wat je op Mijn Telfort ziet? Welke foutmelding krijg je?
Badge +18
Het voldoet aan deze voorwarden?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/wachtwoord-telfort-email-wijzigen.htm

Reageer