beantwoord

Ik kan geen Mijn Telfort account aanmaken

• 24 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 156 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo, 

Ik wilde recentelijk een MijnTelfort account openen om mijn internetabonnement te bekijken en te wijzigen. Ik logde in op de site van mijn bank en vulde mijn klantnummer in bij het aanmaken van een Mijn Telfort account.
Er stond opeens dat er een mail gestuurd werd naar s******@telfort.nl, maar ik heb helemaal geen telfort email-adres. Ik ontdekte later door verder te zoeken dat er blijkbaar ook een ‘bevestigingsbrief’ zou zijn gestuurd en dat is nooit ontvangen zo ver ik me kan herinneren, want ik zat te kijken tussen brieven van 2014, 2015 enzovoort en er is niks gestuurd qua email-adres. Ook stond er dat er maandelijks e-mails zouden zijn verstuurd m.b.t. factuur etcetera, maar dat heb ik nog nooit gekregen van telfort, want we hebben nooit ons e-mailadres doorgegeven en we hebben nooit een emailadres en wachtwoord van telfort gekregen zo ver ik me kan herinneren.

Ik probeerde het ook op een andere manier en dat was via wachtwoord vergeten stel dat ik toch op ene mysterieuze wijze wel een account had. Ik vulde mijn mobiele nummer in dat als het goed is geregisteerd was bij Telfort, want ik wist mijn gebruikersnaam niet omdat ik zo ver ik me kan herinneren nooit een telfort emailadres heb gehad. 
Er waren twee keuzes: email en sms. Toen ik op sms klikte nadat ik de mobiele nummer had ingebuld dat bij Telfort geregisteerd was, kreeg ik een bericht met dat de activatiesms was verstuurd naar een COMPLEET ander mobiele nummer. Het tweede rare iets wat gebeurt is, is dat toen ik op email klikte voor het wachtwoord wijzigen. Er stond dat er een activatie-email was verstuurd naar een yahoo adres, maar ik heb nog nooit een yahoo email aangemaakt. 
Ik heb dit twee keer getest en het resultaat was hetzelfde, terwijl ik mijn mobiele nummer wel goed had ingevuld en het feit dat bij het sms gedeelte er een bericht was dat er een sms was gestuurd naar een compleet ander mobiele nummer zou betekeken dat er iets raars aan de hand is. 

Dus ik kan geen telfort account maken m.b.v. mijn klantnummer zonder een telfort emailadres, dat ik overigens NOOIT heb gekregen tot zover ik me kan herinneren

Hopelijk kunt u/kunnen jullie ons hiermee helpen!

Vriendelijke groeten.

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 25 oktober 2019, 14:39

Hoi@guan, welkom bij ons op het forum. Als je een nieuw wachtwoord probeert aan te vragen voor een Mijn Telfort account en daarbij heb je een niet bestaande gebruikersnaam aangemaakt, kan je inderdaad een onbekend e-mailadres of 06-nummer zien staan waar de instructies heen worden gestuurd. Geen zorgen, in werkelijkheid is er niets verstuurd omdat de gebruikersnaam niet bestaat. Dat verklaart het tweede deel van je bericht.

Voor het eerste deel ben ik meteen voor je gaan kijken met de gegevens die je al op je profiel hebt ingevuld, er is bij het begin van jouw Thuis abonnement inderdaad een Telfort e-mailadres aangemaakt. Die begint ook met een s en staat ingesteld als het contact e-mailadres van het abonnement. Ook is dat de gebruikersnaam voor een Mijn Telfort account waar het Thuis abonnement aan gekoppeld is. Ik heb je die gebruikersnaam alvast in een privébericht gestuurd, maar ik verwacht dat je het wachtwoord daarvoor niet weet. Ik kan het contact e-mailadres ook aanpassen, zodat je de mail van de wachtwoord reset ook kunt krijgen. Welk e-mailadres zal ik daarvoor gebruiken, is het gmail adres wat je voor het forum hebt gebruikt daarvoor goed? Na het inloggen op de Mijn Telfort zal je het wachtwoord voor het Telfort e-mailadres ook kunnen wijzigen, zodat je daar ook kunt kijken wat er allemaal is binnengekomen sinds je het abonnement hebt.
Ik hoor het graag van je.

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +7

Hallo @guan 

. Ik logde in op de site van mijn bank en vulde mijn klantnummer in bij het aanmaken van een Mijn Telfort account.

Bij de bank inloggen om een MijnTelfort-account aan te maken gaat ook niet lukken.

Als je al een poosje klant bent van Telfort worden er ook facturen naar je e-mailadres gestuurd, die zie je dus ook nooit?

Vul in je profiel bij de vakjes die alleen voor jou en Telfort de naam van de contractant in, postcode/huisnummer je geldige e-mailadres en de laatste 3 cijfers ban je banknummer, dan kan een Telfort-moderator de zaak voor je oppakken en met je doornemen.

Reputatie 1

@JanD ,

Hallo,

Ik verwoordde het verkeerd. Ik logde in bij de bank om mijn klantnummer te verkrijgen, omdat ik geen brieven meer kan vinden waarin mijn klantnummer zouden staan. Met het verkregen klantnummer kwam ik allerlei problemen tegemoet bij het aanmaken van een Mijn Telfort account op deze site. De problemen zijn verder hierboven omschreven. Verder heb ik nooit een emailadres doorgegeven aan Telfort en ik heb dus nooit echt facturen gekregen. 
Ik heb nu net bij mijn profiel bij het vakje ‘extra informatie’ de gegevens ingevuld.

Reputatie 8
Badge +7

Hallo @guan , duidelijk, nogmaals, wacht s.v.p. de reactie van een moderator af.

Succes.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi@guan, welkom bij ons op het forum. Als je een nieuw wachtwoord probeert aan te vragen voor een Mijn Telfort account en daarbij heb je een niet bestaande gebruikersnaam aangemaakt, kan je inderdaad een onbekend e-mailadres of 06-nummer zien staan waar de instructies heen worden gestuurd. Geen zorgen, in werkelijkheid is er niets verstuurd omdat de gebruikersnaam niet bestaat. Dat verklaart het tweede deel van je bericht.

Voor het eerste deel ben ik meteen voor je gaan kijken met de gegevens die je al op je profiel hebt ingevuld, er is bij het begin van jouw Thuis abonnement inderdaad een Telfort e-mailadres aangemaakt. Die begint ook met een s en staat ingesteld als het contact e-mailadres van het abonnement. Ook is dat de gebruikersnaam voor een Mijn Telfort account waar het Thuis abonnement aan gekoppeld is. Ik heb je die gebruikersnaam alvast in een privébericht gestuurd, maar ik verwacht dat je het wachtwoord daarvoor niet weet. Ik kan het contact e-mailadres ook aanpassen, zodat je de mail van de wachtwoord reset ook kunt krijgen. Welk e-mailadres zal ik daarvoor gebruiken, is het gmail adres wat je voor het forum hebt gebruikt daarvoor goed? Na het inloggen op de Mijn Telfort zal je het wachtwoord voor het Telfort e-mailadres ook kunnen wijzigen, zodat je daar ook kunt kijken wat er allemaal is binnengekomen sinds je het abonnement hebt.
Ik hoor het graag van je.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @guan, ik zie je privébericht waarin je aangeeft dat het gelukt is om in te loggen, helemaal goed! Als ik nog iets anders voor je kan doen weet je me te vinden :slight_smile:

Reageer