beantwoord

Ik kan factuur in mijn Telfort niet openen

• 24 december 2013
  • 3 reacties
  • 1731 keer bekeken

Ik kan mijn PDF Factuur niet openen in mijn Telfort. Ik krijg de melding als ik op dat icoontje klik: Opgevraagde pagina niet gevonden. Bij verder kijken zag ik dat mijn contact adres niet goed was ingevoerd door Telfort en heb ik gewijzigd in juiste mailadres. Vraag aan de klanteservice gesteld via online formulier en krijg als antwoord dat ik deze vraag aan de Technische Helpdesk moet stellen en dat kan via het online contact formulier. Ik heb weer dat formulier ingevuld en krijg nu als antwoord: Kunt u zelf wel een PDF document openen? en wij kunnen u die factuur niet sturen. JA dat kan ik dus Adobe reader is goed en heeft de laatste versie. Berichten van de klantenservice zijn waardeloos want je kan niet terug mailen. Ik ben nagenoeg doof en kan niet telefoneren en ben dus van e-mail afhankelijk. Ik wil die Factuur bekijken.
icon

Beste antwoord door Enterprise 24 december 2013, 16:09

Het klopt dat je de laatste factuur (december) nog niet kan openen want deze staat nog niet online.
Eerdere facturen zijn wel te openen en op te slaan...
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Het klopt dat je de laatste factuur (december) nog niet kan openen want deze staat nog niet online.

Dank u wel en ik ben net klant en dus benieuwd hoe de rekening is opgebouwd. Raar dat het icoontje er dan wel staat en de klanteservice dit niet weet te vertellen. Kreeg net via Twitter te horen dat het pas na 28 dec te openen is. Bij mijn bank is al bekend wat ik moet betalen.
Reputatie 8
Badge +10

Dank u wel en ik ben net klant en dus benieuwd hoe de rekening is opgebouwd. Raar dat het icoontje er dan wel staat en de klanteservice dit niet weet te vertellen.

Tja, zo werkt het nou eenmaal... ;)
Je eerste rekening zal hoger uitvallen omdat je gelijk één maand vooruit betaald.
Afhankelijk van wanneer je abonnement in is gegaan betaal je de kosten voor die maand + de eerstvolgende maand.

Reageer