beantwoord

Ik heb VDSL maar Mijn Telfort geeft aan : oude verbinding

  • 14 november 2013
  • 5 reacties
  • 2379 keer bekeken

Badge
Hoi,

Even een vraagje, als ik TV wil bij bestellen dan geeft Mijn Telfort aan dat ik niet de juiste verbinding heb en dus VDSL nodig heb.
(U heeft een oud internetabonnement (ADSL with HW for Internet Standaard 2012) dat niet geschikt is voor Interactieve TV. Als alternatief kunt u kiezen uit onderstaande abonnementen)
Maar ik heb gewoon VDSL 30mb. Kan dit aangepast worden zodat het in Mijn Telfort goed staat?

Mvg,
Iwan
icon

Beste antwoord door Henk 15 november 2013, 15:54

Hoi,

Even een vraagje, als ik TV wil bij bestellen dan geeft Mijn Telfort aan dat ik niet de juiste verbinding heb en dus VDSL nodig heb.
(U heeft een oud internetabonnement (ADSL with HW for Internet Standaard 2012) dat niet geschikt is voor Interactieve TV. Als alternatief kunt u kiezen uit onderstaande abonnementen)
Maar ik heb gewoon VDSL 30mb. Kan dit aangepast worden zodat het in Mijn Telfort goed staat?

Mvg,
Iwan


Dat is erg vreemd, @iwanbergman!

Ik heb het verzoek uitstaan dit voor je te wijzigen, zodra dit gebeurt is zal ik een bericht plaatsen.

Henk
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi,

Even een vraagje, als ik TV wil bij bestellen dan geeft Mijn Telfort aan dat ik niet de juiste verbinding heb en dus VDSL nodig heb.
(U heeft een oud internetabonnement (ADSL with HW for Internet Standaard 2012) dat niet geschikt is voor Interactieve TV. Als alternatief kunt u kiezen uit onderstaande abonnementen)
Maar ik heb gewoon VDSL 30mb. Kan dit aangepast worden zodat het in Mijn Telfort goed staat?

Mvg,
Iwan


Dat is erg vreemd, @iwanbergman!

Ik heb het verzoek uitstaan dit voor je te wijzigen, zodra dit gebeurt is zal ik een bericht plaatsen.

Henk
Badge
Hoi,

Even een vraagje, als ik TV wil bij bestellen dan geeft Mijn Telfort aan dat ik niet de juiste verbinding heb en dus VDSL nodig heb.
(U heeft een oud internetabonnement (ADSL with HW for Internet Standaard 2012) dat niet geschikt is voor Interactieve TV. Als alternatief kunt u kiezen uit onderstaande abonnementen)
Maar ik heb gewoon VDSL 30mb. Kan dit aangepast worden zodat het in Mijn Telfort goed staat?

Mvg,
Iwan


Dat is erg vreemd, @iwanbergman!

Ik heb het verzoek uitstaan dit voor je te wijzigen, zodra dit gebeurt is zal ik een bericht plaatsen.

Henk


Hoi Henk,

Weet jij wat de status hiervan is? Nu geeft het systeem aan dat ik geen interactieve TV kan bestellen. Krijg een melding over dat Digitenne wel mogelijk is.

Mvg,
Iwan
Badge
Hoi,

Even een vraagje, als ik TV wil bij bestellen dan geeft Mijn Telfort aan dat ik niet de juiste verbinding heb en dus VDSL nodig heb.
(U heeft een oud internetabonnement (ADSL with HW for Internet Standaard 2012) dat niet geschikt is voor Interactieve TV. Als alternatief kunt u kiezen uit onderstaande abonnementen)
Maar ik heb gewoon VDSL 30mb. Kan dit aangepast worden zodat het in Mijn Telfort goed staat?

Mvg,
Iwan


Dat is erg vreemd, @iwanbergman!

Ik heb het verzoek uitstaan dit voor je te wijzigen, zodra dit gebeurt is zal ik een bericht plaatsen.

Henk


Hoi Henk,

Weet jij wat de status hiervan is? Nu geeft het systeem aan dat ik geen interactieve TV kan bestellen. Krijg een melding over dat Digitenne wel mogelijk is.

Mvg,
Iwan


Hoi Henk,

Zou je nog willen kijken naar dit probleem. De melding wordt nog steeds gegeven. Ik wil graag TV erbij bestellen.

Met vriendelijke groet,
Iwan
Badge +1
@iwanbergman,

Krijg je de betreffende melding nog steeds te zien in Mijn Telfort? Zo ja, kun je mij in een privébericht jouw 06-nummer kunnen sturen? Ik zet dit dan direct voor je uit bij de juiste afdeling om snel tot een oplossing te komen. Ik laat mijn collega's ook telefonisch contact met je leggen om jou van een update te voorzien. Na ontvangst van jouw 06-nummer ga ik direct voor jou aan de slag.

Jeroen
Badge +1
@iwanbergman,

Dank voor jouw 06-nummer. Ik heb dit probleem zojuist doorgezet naar de juiste afdeling, mijn collega's nemen binnen 3 werkdagen telefonisch contact met je op om jouw te informeren en het probleem op te lossen. Laat je het weten als dit is gebeurd? Excuses dat dit eerder is gedaan.

Jeroen

Reageer