beantwoord

Ik heb een klacht gestuurd aan telfort over mijn opzegging, maar telfort reageert gew

  • 14 mei 2013
  • 1 reactie
  • 2535 keer bekeken

wie kan mij helpen?

Ik heb een klacht gestuurd aan telfort over mijn opzegging, maar telfort reageert gewoon niet. Welke stappen kan ik nu het beste ondernemen?

Ik heb gebeld, de klacht volgens medewerker v/d Ven binnen 3 werkdagen behandeld worden. dit is nu al de 3 week.

Heeft er iemand tips of advies voor me?

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 14 mei 2013, 16:43

Welkom op het forum Nada2012!

Erg vervelend dat je nog geen reactie hebt ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Kun je via een privébericht aangeven wat er precies aan de hand is? Graag aangevuld met jouw naw-gegevens en 06-nummer.

Denise
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum Nada2012!

Erg vervelend dat je nog geen reactie hebt ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Kun je via een privébericht aangeven wat er precies aan de hand is? Graag aangevuld met jouw naw-gegevens en 06-nummer.

Denise

Reageer