beantwoord

Hulp bij inloggen "Mijn Telfort"

• 23 augustus 2018
  • 19 reacties
  • 516 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo,

Ik probeerde in te loggen op mijn Telfort account, om wat persoonlijke gegevens te veranderen. En om te kijken welke abbo ik heb. Maar ik kan niet meer inloggen, en weet mijn wachtwoord niet meer. En ik heb twee keuzes, of ik laat het via sms sturen van het telefoonnummer dat bekend is bij de administratie, of via e-mail. En ik krijg geen van beide binnen.

Is niet echt ideaal om het wachtwoord naar het Telfort account te sturen, aangezien ik juist het wachtwoord van mijn telfort account niet meer weet. En naar het e-mail adres waar ik mijn origineel mijn account had aangemaakt, daar krijg ik ook niks binnen. En het stuurt geen sms naar mijn mobiele nummer.

Dus hoe kan ik nou precies inloggen op "Mijn Telfort", kan een medewerker dat voor mij regelen, dat ik mijn account in kom? Door bijvoorbeeld mijn wachtwoord te veranderen.

PS: Is het ook mogelijk om een upgrade te krijgen qua modem? Ik gebruik namelijk nog een ouder model modem, namelijk de "ZyXEL P-2812HNU-F1" en ik zie dat de huidige modem een "Experia Box V10" is. Dus vroeg mij af of ik het kon upgraden naar het huidige model.
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 14 september 2018, 16:32

Nou, de retourzending ligt bij het postkantoor van PostNL. De bon al ik bewaren. Alles zit erbij, modem, adapter, kabels.

Ik kan mijn account weer inkomen. Heb een nieuwe modem gekregen, aangesloten en is functioneel. Heb uitleg gekregen over de verhoging van de kosten. En de oude modem is teruggestuurd. Dus alles is opgelost.

Bedankt voor de hulp, dan is alles afgerond.

Goed om te lezen dat het daarmee allemaal is gelukt 🙂 Graag gedaan, en als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.
Bekijk reactie

19 reacties

Hier hulp bij het inloggen.
https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/tips-van-telfort-inloggen-op-mijn-telfort-61493

Als je Zyxel niet meer goed werkt krijgt je als vervanging een V8
https://forum.telfort.nl/internet-267/welk-modem-krijg-je-bij-telfort-69350

Staat je klantnummer al in je forumprofiel?
Reputatie 1
Badge
Nee, staat niet in mijn profiel. Waar kan ik dat veranderen? En zien dan enkel de moderators dat, of kan iedereen het zien?

PS: Ja, mijn internet is wel trager en het valt steeds vaker uit. Dus is wel tijd voor een upgrade.
Dat kunnen alleen moderators zien.
Klik op je forumnaam rechts boven, en kies "instellingen".
Reputatie 1
Badge
Had het gedaan, maar nog steeds geen response van moderators.
Webcare pakt de topics op op volgorde.
Dat kan soms 1 a 1,5 dag duren.
Je kan ook morgenochtend bellen, chatten of facebook proberen.
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Badge +13
Hi Do22,

Welkom op het forum! Heb je hier wat aan?
- Je gebruikersnaam: d.s [...] ng@telfort.nl
- Het telefoonnummer waarop de sms binnen zou moeten komen: 0618 [...] 86
- Als je je rekeningnummer hier plaatst in het veld "Extra informatie", dan kunnen we het e-mailadres waarop je de wachtwoordreset-mail ontvangt, aanpassen naar het adres waarmee je op het forum geregistreerd bent.
Dit veld is alleen zichtbaar voor moderators 🙂
Reputatie 1
Badge
Hallo,

Ja ik had dat e-mailadres ingevuld als gebruikersnaam, en dat telefoonnummer klopt ook. Ik heb geen sms binnengekregen van Telfort, en had het meerdere malen geprobeerd.

Ik heb het veld ingevuld, dus hopelijk lukt het nu wel.
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie het rekeningnummer nu staan inderdaad en ik heb het e-mailadres aangepast naar het adres waarmee je hier bent geregistreerd. Ik heb je de mail om een nieuw wachtwoord in te stellen ook meteen gestuurd, zou je voor me kunnen kijken of het daarmee lukt?
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Do22, is het nog gelukt om een nieuw wachtwoord in te stellen?
Reputatie 1
Badge
Hallo,

Ja, bedankt. Het is gelukt.
Reputatie 8
Badge +11
Helemaal goed, fijn dat het gelukt is! 🙂
In je eerste bericht noemde je jouw ZyXEL modem ook, daar kunnen we ook nog samen naar kijken. Werkt het modem wel goed? Ik heb je verbinding ook alvast nagekeken, die lijkt wel stabiel te zijn met de ZyXEL. Ik hoor het graag van je.
Reputatie 8
Badge +11
Helemaal goed, fijn dat het gelukt is! 🙂
In je eerste bericht noemde je jouw ZyXEL modem ook, daar kunnen we ook nog samen naar kijken. Werkt het modem wel goed? Ik heb je verbinding ook alvast nagekeken, die lijkt wel stabiel te zijn met de ZyXEL. Ik hoor het graag van je.

Hallo Do22, ik heb helaas geen bericht meer van je gekregen over je ZyXEL modem. Ik ga er vanuit dat dat allemaal goed gaat nu, als dat niet zo is hoor ik het graag nog van je.
Reputatie 1
Badge
Hallo,

De modem valt de laatste tijd vrij vaak uit, elke week wel een paar keer. En de verbinding wordt soms vertraagd. Dus als het mogelijk is, zou ik een nieuwe versie qua modem ontvangen.

En waarom is het maandbedrag verhoogd, toen ik een abonnement afsloot was het 32,-, en nu is het 41/42.
Reputatie 8
Badge +11
Welkom terug 🙂 Sinds je het huidige abonnement in 2012 hebt afgesloten zijn er een aantal wijzigingen geweest, vergelijkbaar met deze prijswijziging van eerder dit jaar. Daardoor komt het maandbedrag nu op € 41,-. Voordat zo'n wijziging gedaan wordt, zou iedereen hierover ook een mail moeten krijgen met wat er voor jou wijzigt.
Wat betreft het modem, ik heb je daarvoor een vervangend model toegestuurd. Deze zal je binnen 2 werkdagen ontvangen. Ik hoor je bevindingen daarmee graag!
Reputatie 1
Badge
Bedankt, ik laat het weten als het is aangekomen en geïnstalleerd.
Reputatie 1
Badge
De nieuwe modem is aangekomen en succesvol geïnstalleerd. In een bijgeleverde brief staat in dat ik de oude modem retour moet sturen. Ik heb de originele doos nog, waarin de oude modem werd aangeleverd. Dus ik zal de originele doos gebruiken om het terug te sturen.

Ik neem aan dat ik deze instructies moet volgen, en de retournering gratis is?

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modems-en-andere-apparatuur-terugsturen.htm
Reputatie 8
Badge +11
Antwoordnummer, dus gratis.
Reputatie 1
Badge
Nou, de retourzending ligt bij het postkantoor van PostNL. De bon al ik bewaren. Alles zit erbij, modem, adapter, kabels.

Ik kan mijn account weer inkomen. Heb een nieuwe modem gekregen, aangesloten en is functioneel. Heb uitleg gekregen over de verhoging van de kosten. En de oude modem is teruggestuurd. Dus alles is opgelost.

Reputatie 8
Badge +11

Goed om te lezen dat het daarmee allemaal is gelukt 🙂 Graag gedaan, en als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer