beantwoord

Hoe koppel ik samengevoegde Mijn Telfort accounts weer los?

• 20 februari 2018
  • 3 reacties
  • 300 keer bekeken

Hallo allemaal,
Een jaar geleden was ik zowel mobiel als thuis-klant bij Telfort. Door een verhuizing heb ik Telfort Thuis op moeten zeggen en nu mijn Nieuwbouwwoning klaar is, ben ik ook weer terug bij Telfort met Thuis. Ik probeer nu Mijn Telfort van mobiel en thuis samen te voegen maar omdat mijn mobiel nog gekoppeld is aan mijn oude Telfort Thuis acoount is dit niet mogelijik.
Daarom mijn vraag: is het mogelijk om een koppeling van Mijn Telfort ongedaan te maken zodat ik hem daarna kan koppelen aan mijn nieuwe Thuis account?
Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,
Jacky Relouw
icon

Beste antwoord door Wieger DB 21 februari 2018, 10:46

Hoi Jacky, welkom op het forum! Het is zeker mogelijk om de accounts los te koppelen van elkaar. Dit kan je terugvinden bij Mijn Telfort Thuis of Mijn Telfort Mobiel onder 'Mijn Gegevens'. Daar zie je de optie 'Samengevoegde Mijn Telfort accounts'. Zie hiervoor ook het screenshot. Na het loskoppelen kan je je nieuwe account weer koppelen. :)

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Jacky, welkom op het forum! Het is zeker mogelijk om de accounts los te koppelen van elkaar. Dit kan je terugvinden bij Mijn Telfort Thuis of Mijn Telfort Mobiel onder 'Mijn Gegevens'. Daar zie je de optie 'Samengevoegde Mijn Telfort accounts'. Zie hiervoor ook het screenshot. Na het loskoppelen kan je je nieuwe account weer koppelen. :)

Yes, het is gelukt! Dank 🙂

Reageer