beantwoord

Hoe kom ik aan de inloggegevens voor Mijn Telfort?

• 1 februari 2013
  • 12 reacties
  • 4958 keer bekeken

Ik heb van alles geprobeerd om mijn inloggegevens te krijgen en wat ik ook probeer en niks lukt.
En bellen naar service doe ik het niet omdat ik doof ben.

Kan iemand van Telfort mij helpen ?

Groeten
icon

Beste antwoord door Denise 30 september 2013, 11:30

@FnideQ en janet123,

Erg vervelend dat het niet lukt om in te loggen. Gaat het om Vast of Mobiel?

Voor vast geldt dat je jouw Telfort e-mailadres dient te gebruiken met bijbehorend wachtwoord. Deze heb je per brief ontvangen.
Wat betreft mobiel kun je inloggen met jouw 06-nummer (zonder streepje) het wachtwoord kun je vervolgens aanvragen per sms.

Denise
Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 1
Beste Telfort,
Vandaag ben ik overgestapt van telfort prepaid naar telfort sim- only. met nummerbehoud.
Nu geeft mijn mobiel aan: registratie Sim-kaart mislukt.
Dit betekent dat ik de klantenservice niet kan bellen.
Via "mijn Telfort" krijg ik de klantenservice/ telfort ook niet bereikt.
Daar probeerde ik mijn wachtwoord op te vragen en kreeg ik de volgende foutmelding:
"U kunt geen nieuw wachtwoord aanvragen. Neem contact op met onze klantenservice."

Hopelijk kan iemand me helpen!

Met vriendelijke groet,

Juul Peeters
email: [email]j.peeters1990@hotmail.com[/email]  (mijn enig overgebleven communicatiemiddel!!!!)
Reputatie 3
Badge +1
@janet123,

Wat vervelend dat je niet meer in het bezit bent van deze informatie. Graag ontvang ik jouw naw-gegevens en 06-nummer via een privébericht. Na ontvangst wordt er een brief toegestuurd met de inloggegevens.

Denise
Beste,

Het gaat om internet en televisie.
Maar voor het geval t nog niet helemaal duidelijk was.
Ik weet mijn email en wachtwoord niet.
Ik Heb geen brief (meer) met gegevens.
Ik Weet mijn inlognaam en wachtwoord niet
Ik weet mijn klant nummer niet.
Kortom ik kan niets maar dan ook niets in een brief of mailtjes terug vinden .
Dus in hemelsnaam hoe kom ik aan mijn inlog gegevens.
Kan ik deze in een privé bericht ontvangen of via de post .

Jeetje

Toch alvast bedankt

Janet
Reputatie 3
Badge +1
@FnideQ en janet123,

Erg vervelend dat het niet lukt om in te loggen. Gaat het om Vast of Mobiel?

Voor vast geldt dat je jouw Telfort e-mailadres dient te gebruiken met bijbehorend wachtwoord. Deze heb je per brief ontvangen.
Wat betreft mobiel kun je inloggen met jouw 06-nummer (zonder streepje) het wachtwoord kun je vervolgens aanvragen per sms.

Denise
Reputatie 8
Badge +16
Je zal moeten wachten tot maandag, dan is webcare weer aanwezig die je verder kunnen helpen
ik weet mijn klantcode niet
Ik weet mijn wachtwoord niet
Ik heb de inlog gegevens van mijn telfort email niet.
Op welke manier kan ik aan gegevens komen zodat ik kan inloggen op mijn telfort.

Wie kan mij helpen??
Maar waar kan ik mijn klantenservice vinden?
Ik weet mijn gegevens niet. Dus kan niet in mijn telfort en ook niet mijn mail van telfort . Hoe kan ik dan aan gegevens komen om toch in te kunnen loggen ?

Helppppp
Reputatie 8
Badge +10
En dat emailadres (zonder '@telfort') en het wachtwoord zijn ook je inloggegevens voor 'Mijn Telfort'.
Reputatie 8
Badge +16
De factuur wordt ook naar je Telfort mailadres verstuurd, als het goed heb je die mail wel ontvangen
beste,

graag zou ik willen inloggen op mijn telfort, het probleem is dat ik mijn inloggegevens niet meer weet en nergens terug kan vinden.
hoe kom ik aan mijn inlog gegevens kan komen?

er is namelijk 91euro afgeschreven maar kan nu niet zien waar deze kosten voor zijn.

groeten,

Janet
Ik heb van alles geprobeerd om mijn inloggegevens te krijgen en wat ik ook probeer en niks lukt. En bellen naar service doe ik het niet omdat ik doof ben. Kan iemand van Telfort mij helpen ? Groeten

FnideQ,

Als het om de gegevens van mijn telfort gaat kunt uw aangeven dat u uw wachtwoord kwijt bent geraakt en zo met behulp van het invullen van uw klantcode, postcode en huisnummer de gegevens toegestuurd krijgen per post.

Ga naar inloggen.
Ga naar "Wachtwoord opvragen"
Badge +1
voor welk systeem ben je op zoek naar de inloggegevens?

Meestal kunnen de WebCare medewerkers je er wel aan helpen.

Reageer