beantwoord

Hoe kan ik Telfort een e-mail sturen?

• 17 juli 2014
  • 14 reacties
  • 5254 keer bekeken

Het is echt ongelooflijk. Dat e-mail klantenservice formulier van Telfort is echt verschrikkelijk. Ik geef aan dat ik (zelf) nog geen klant ben:

(Ik heb een vraag namens mijn moeder. Ik wil dus reactie op mijn e-mailadres, niet op de hare.) Vervolgens zegt het systeem dat ik moet inloggen! Wat een onzin, ik ben nog geen klant...

icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 26 oktober 2017, 15:08

Het e-mailformulier gebruiken we niet meer. Wel hebben we andere contactmogelijkheden waar je terecht kunt met je vraag. Zo ook hier op het forum.
Bekijk reactie

14 reacties

Badge +2
Dat klinkt als een hoop moeite voor niks. De contractant kan het antwoord zo weten, de klantenservice kost tegenwoordig €0,50 per gesprek.

Je kan overigens je vraag ook hier stellen, deel alleen nog niet meteen alle privé informatie.
Het was inderdaad een hoop (tevergeefse) moeite, maar ik wil graag met Telfort in contact komen, en niet met mensen op dit forum. Of zitten de medewerkers van Telfort ook op dit forum?

Ik heb geen zin om ze te bellen, hoe moeilijk kan het zijn om een simpele vraag via een mail te sturen..?
Badge +2
Telfort medewerkers reageren hier (met mate) ook, maar niet in het weekend (kortom je moet meer geduld hebben).
Oke, dan wacht ik graag op een Telfort medewerker die mij antwoord geeft over hoe ik Telfort een e-mail kan sturen. Zie beginvraag...
Badge +2
Daar wens ik je sterkte mee, want Telfort medewerkers die hier reageren doen dat voornamelijk om meteen ter zake te komen en te bespreken welke service ze aan je kunnen verlenen. Dat gaat dan bijvoorbeeld via PB.
Reputatie 8
Badge +17
Oke, dan wacht ik graag op een Telfort medewerker die mij antwoord geeft over hoe ik Telfort een e-mail kan sturen. Zie beginvraag...

Je kunt de vraag gewoon hier op het forum plaatsen en zoals Matthijs al aangeeft wordt er ten alle tijde gereageerd door webcare Telfort en hier op het forum zitten een aantal forum leden die wellicht ook je vraag kunnen beantwoorden.
Er zijn ook Telfort winkels in diverse plaatsen in Nederland waar je terecht kunt.
Reputatie 3
@t.jansen57,

Welkom op het forum! Ik zie dat je inmiddels een topic geopend hebt. Eén van mijn collega's zal deze oppakken.

Ingrid
Haha, u begrijpt mij verkeerd. Nee, ik heb niet inmiddels een topic geopend. Dat topic had ik eerder gemaakt en betrof een andere vraag. Ik heb een persoonlijke vraag die ik per mail wil versturen. Ik ga dat niet op het forum zetten en ook niet op Twitter. Ik wijs u op een fout in uw e-mail contactformulier (zie topic-start) dus ik hoop dat u daar iets aan gaat doen: Ik wil een e-mail sturen, ik geef aan nog geen klant te zijn, vervolgens moet ik inloggen... Dat klopt toch niet?
Reputatie 8
Badge +16
Je bent geen klant en kunt daarom niet het klachtenformulier invullen. Op zich logisch... dus vermoedelijk een bewuste keuze en geen fout in het formulier.

Als jij namens je moeder een klacht wilt indienen over een product dat zij afneem, zul je haar gegevens moeten gebruiken.
Helaas Franzki, wederom een misverstand. Tussen stap 1 (de categorie aangeven van de reden en of ik al klant ben ja of nee) en stap 6 (het systeem vraagt mij om in te loggen...) zitten nog een aantal stappen waar ik al mijn gegevens al heb ingevuld, dus jouw antwoord is niet juist. Trouwens, als het wel zo zou zijn zoals jij aangeeft zou ik ook een foutmelding verwachten als: "U geeft aan nog geen klant te zijn, dus u kan geen vraag stellen." en geen inlogscherm. Beetje dom als iemand aangeeft geen klant te zijn en dan toch naar inloggegevens vragen.

Hier de ontbrekende stappen 2 tot en met 5 (zie topic-start voor 1 en 6):

Na deze stap vraagt het systeem mij dus om in te loggen... In mijn ogen belachelijk.

Probeer het zelf maar eens...:

https://www.telfort.nl/klantenservice/splitter/
Reputatie 8
Badge +16
Zojuist bovenstaande getest, als je aangeeft geen klant te zijn en geen gebruikersnaam opgeeft kan je zonder problemen een bericht verzenden.
Dat is gek. Dat had ik nog niet eens geprobeerd... Ik zag het inlogscherm en dacht: hoe kan dit nou?

Bedankt voor je reactie Tuut-Tuut. Misschien een tip voor Telfort om het systeem wat duidelijker te maken, dan was dit topic overbodig geweest.
Ik ga niet mijn sim abonnement gebruikenik weet niet moet doen iemand ook heb geholpen aan mee maar zij ga ook niet doen.gebruikersnaam doet wel maar ww: ik weet ik niet.bij phone huis ik heb gegreken mijn uode sim sim derect gaan gebruiken....
Reputatie 6
Badge +12
Het e-mailformulier gebruiken we niet meer. Wel hebben we andere contactmogelijkheden waar je terecht kunt met je vraag. Zo ook hier op het forum.

Reageer