beantwoord

Hoe kan ik mijn oude klantnummer ontkoppelen en het nieuwe samenvoegen?

• 1 april 2018
  • 1 reactie
  • 218 keer bekeken

We waren vorig jaar bij jullie, maar zijn weekje weg geweest.. Nu weer terug... Echter is het zo dat het mobiele nummer nog aan het oude klantnummer is gekoppeld, dit moet aan het nieuwe komen ivm combivoordeel. Echter kan ik ditz elf niet veranderen, omdat ik niets meer in mijn oude account kan terugvinden,
Ook wil ik in het nieuwe mijn alias emailadressen weer toevoegen, echter krijg ik hier ook foutmeldingen bij.....
Snap er niets meer van.... waarom lukt dit allemaal niet????
Bij terugkomst is wel besproken dat al deze gegevens gewoon overgenomen konden worden :(

Titel aangepast om beter vindbaar te maken
icon

Beste antwoord door Wieger DB 3 april 2018, 13:32

Hoi Doekie, welkom terug! Het loskoppelen van je account kan je vanuit je Telfort Mobiel omgeving nog uitvoeren (bij ’Mijn gegevens’, onderaan de pagina). Daarna kan je het nieuwe abonnement samenvoegen. Zie je die stap niet terugkomen in het scherm voor het samenvoegen?
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +13
Hoi Doekie, welkom terug! Het loskoppelen van je account kan je vanuit je Telfort Mobiel omgeving nog uitvoeren (bij ’Mijn gegevens’, onderaan de pagina). Daarna kan je het nieuwe abonnement samenvoegen. Zie je die stap niet terugkomen in het scherm voor het samenvoegen?

Reageer