beantwoord

Hoe kan ik mij registreren voor Mijn Telfort?

• 6 oktober 2013
  • 4 reacties
  • 10730 keer bekeken

Hoe kan ik registreren voor mijn telfort?
Bij inlog pagina staat 'wachtwoord opvragen' wanneer je geen wachtwoord hebt of wanneer je deze kwijt bent (nergens gewoon registreren). Dus ik denk, dan zal dit wel hun maniet van registreren zijn. Wanneer ik dus op deze link klik moet je een gebruikersnaam invullen en code naschrijven. Wanneer ik dat doe, zegt ie dat ie mijn gebruikersnaam niet kent. Logisch, want ik wil registreren.
Ik heb een prepaid (oudje) ik wil alleen maar mijn phone simlock vrij maken. Maar dan moet je eerst inloggen.
Dus waar kan ik registreren?
icon

Beste antwoord door Denise 7 oktober 2013, 11:23

Welkom op het forum moesje!

Zo te lezen gaat het om mobiel. Zoals Enterprise al aangeeft kun je klikken op de knop 'wachtwoord vergeten'. Je ontvangt dan een nieuw tijdelijk wachtwoord per sms. Is het niet mogelijk om de sms te ontvangen? Dan help ik je graag verder met het aanvragen van de unlockcode. Hiervoor heb ik bepaalde informatie nodig, dit kun je vinden in dit topic:
https://forum.telfort.nl/prepaid-255/centraal-mijn-sim-unlockcode-nodig-21113/

Je kunt de gegevens kenbaar maken via een privébericht.

Denise
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Je gebruikersnaam voor Mijn Telfort is dezelfde als je mailaccount die je van Telfort hebt gekregen, maar dan zonder @telfort.nl.
Je wachtwoord is dezelfde als van dit mailaccount.
Reputatie 8
Badge +10
Voor je Mijn Telfort Mobiel kan je je 06 nummer gebruiken als gebruikersnaam en zelf eerst een wachtwoord opgeven.
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum moesje!

Zo te lezen gaat het om mobiel. Zoals Enterprise al aangeeft kun je klikken op de knop 'wachtwoord vergeten'. Je ontvangt dan een nieuw tijdelijk wachtwoord per sms. Is het niet mogelijk om de sms te ontvangen? Dan help ik je graag verder met het aanvragen van de unlockcode. Hiervoor heb ik bepaalde informatie nodig, dit kun je vinden in dit topic:
https://forum.telfort.nl/prepaid-255/centraal-mijn-sim-unlockcode-nodig-21113/

Je kunt de gegevens kenbaar maken via een privébericht.

Denise
Den haag