beantwoord

Hoe contact op te nemen met de klantenservice?

• 22 mei 2017
  • 6 reacties
  • 14938 keer bekeken

Ik heb een vraag over mijn abonnement waar ik graag met de klantenservice zou willen communiceren. Na enige tijd de website afzoeken kan ik echter geen mogelijkheid vinden om in contact te komen, anders dan telefonisch. Welk pad ik ook volg, als ik al ergens kom is het doodlopend bij "Bezoek het forum, Contact via Twitter, Bel de klantenservice".

Het forum doorlezend op relevant-ogende threads zie ik twee opties genoemd: (a) posten in het forum, wat natuurlijk niet geschikt is voor individuele vragen; (b) het "contactformulier" gebruiken. Dit contactformulier kan ik echter nergens vinden. Ik krijg de indruk dat het in een websiteherontwerp is verwijderd wegens technische problemen (?).

Kan iemand mij op het contactformulier wijzen, of een andere manier om normaal 'digitaal schriftelijk asynchroon' te communiceren met Telfort? (I.e. niet per post, telefoon, of chat, maar gewoon per bijvoorbeeld email, webform frontend op email, of ticket system.)
icon

Beste antwoord door Wieger DB 2 november 2017, 15:48

Op onze contactpagina vind je de mogelijkheden om contact met Telfort op te nemen. In onze online klantenservice vind je heel veel antwoorden en tips. Zelf kan je via Mijn Telfort ook het nodige zelf regelen voor je abonnement. Heeft de online klantenservice je niet geholpen? Stel dan gerust je vraag in dit topic of maak een nieuw topic aan. Wij helpen je op het forum graag verder!

Op het blog lees je meer over hoe je contact met ons opneemt.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Hierbij de link

https://www.telfort.nl/klantenservice/splitter/
Dubbelpost.
Bedankt. Nog steeds geen idee hoe je via de website daar heen zou moeten navigeren, maar zo kan ik in elk geval verder.
Reputatie 7
Badge +7
Op onze contactpagina vind je de mogelijkheden om contact met Telfort op te nemen. In onze online klantenservice vind je heel veel antwoorden en tips. Zelf kan je via Mijn Telfort ook het nodige zelf regelen voor je abonnement. Heeft de online klantenservice je niet geholpen? Stel dan gerust je vraag in dit topic of maak een nieuw topic aan. Wij helpen je op het forum graag verder!

Op het blog lees je meer over hoe je contact met ons opneemt.
Kan een moderator het antwoord van Wieger niet meer aanmerken als Beste antwoord, aangezien het geenszins een antwoord is op mijn specifieke vraag, en in plaats daarvan het antwoord van jimny als Beste antwoord aanmerken?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Jeroen, ik begrijp dat het antwoord van Wieger niet het specifieke antwoord is op jouw vraag maar het contactformulier wordt binnenkort niet meer gebruikt. Vandaar dat Wieger de contactmogelijkheden heeft aangekaart. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Reageer