beantwoord

hoe bereik je telfort per email?

  • 10 december 2014
  • 6 reacties
  • 596 keer bekeken

Reputatie 1
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
ik heb vanmiddag al zeker 8 keer geprobeerd een email met een vraag te versturen aan telfort, via de link: contact - stuur een email.
maar uiteindelijk verstuurd hij mijn email niet, aangezien ik moet inloggen, dat niet lukt. zwaar irritant. hij geeft aan dat ik een fout wachtwoord invul, maar die heb ik A: vandaag om die reden al twee keer veranderd, B - ik kan gewoon inloggen bij mijntelfort.

lekkere service van telfort.

is er gewoon een emailadres dat werkt? i.p.v. een telefoonnummer wat geld kost?
icon

Beste antwoord door Daphne 11 december 2014, 13:50

mijn vraag:
ik heb een nieuw abonnement afgesloten (verlengd) afgelopen week, deze gaat in per 24 januari. Ik begrijp dat ik vanaf dat moment mijn mobiel, sms en internetbundel in gebruik kan nemen (al blijft dat allemaal precies hetzelfde), maar ik heb nu al wel mijn (nieuwe) lease-toestel hier liggen (die is mij al opgestuurd). Kan ik deze wel eerder in gebruik nemen? of moet ik daarbij ook wachten tot de 24-ste? (en kan ik dus ook eerder mijn oude mobiel terugsturen?)

alvast dank voor je reactie!


Dank voor het verlengen van het contract! Je kunt het nieuwe toestel meteen in gebruik nemen. Het leasetoestel kun je eerder terugsturen. In Mijn Telfort kun je een retourenvelop aanvragen of kun je het naar het volgende adres sturen:

Telfort
Antwoordnummer 994
2000 VB Haarlem

Houd er rekening mee dat je bundeltegoed naar rato krijgt toegekend zodra de verlenging van start gaat. Vanaf de eerstvolgende factuurperiode ontvang je weer volledige bundels. Mocht je hierover nog vragen hebben, stel ze gerust.

Daphne
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 8
Badge +2
ik heb vanmiddag al zeker 8 keer geprobeerd een email met een vraag te versturen aan telfort, via de link: contact - stuur een email.
maar uiteindelijk verstuurd hij mijn email niet, aangezien ik moet inloggen, dat niet lukt. zwaar irritant. hij geeft aan dat ik een fout wachtwoord invul, maar die heb ik A: vandaag om die reden al twee keer veranderd, B - ik kan gewoon inloggen bij mijntelfort.

lekkere service van telfort.

is er gewoon een emailadres dat werkt? i.p.v. een telefoonnummer wat geld kost?

Welkom op ons forum!

Ik heb geen concrete verklaring voor het bovenstaande. Bij mijn weten hoort dit goed te werken.
Kan ik jou anders ergens mee helpen? Ben benieuwd naar jouw vraag. :)

Michael
Reputatie 1
mijn vraag:
ik heb een nieuw abonnement afgesloten (verlengd) afgelopen week, deze gaat in per 24 januari. Ik begrijp dat ik vanaf dat moment mijn mobiel, sms en internetbundel in gebruik kan nemen (al blijft dat allemaal precies hetzelfde), maar ik heb nu al wel mijn (nieuwe) lease-toestel hier liggen (die is mij al opgestuurd). Kan ik deze wel eerder in gebruik nemen? of moet ik daarbij ook wachten tot de 24-ste? (en kan ik dus ook eerder mijn oude mobiel terugsturen?)

alvast dank voor je reactie!
Badge +2
mijn vraag:
ik heb een nieuw abonnement afgesloten (verlengd) afgelopen week, deze gaat in per 24 januari. Ik begrijp dat ik vanaf dat moment mijn mobiel, sms en internetbundel in gebruik kan nemen (al blijft dat allemaal precies hetzelfde), maar ik heb nu al wel mijn (nieuwe) lease-toestel hier liggen (die is mij al opgestuurd). Kan ik deze wel eerder in gebruik nemen? of moet ik daarbij ook wachten tot de 24-ste? (en kan ik dus ook eerder mijn oude mobiel terugsturen?)

alvast dank voor je reactie!


Dank voor het verlengen van het contract! Je kunt het nieuwe toestel meteen in gebruik nemen. Het leasetoestel kun je eerder terugsturen. In Mijn Telfort kun je een retourenvelop aanvragen of kun je het naar het volgende adres sturen:

Telfort
Antwoordnummer 994
2000 VB Haarlem

Houd er rekening mee dat je bundeltegoed naar rato krijgt toegekend zodra de verlenging van start gaat. Vanaf de eerstvolgende factuurperiode ontvang je weer volledige bundels. Mocht je hierover nog vragen hebben, stel ze gerust.

Daphne
Reputatie 1
dank voor je reactie!
Badge +2
dank voor je reactie!

Graag gedaan 😉 Het topic wordt gesloten.

Daphne