beantwoord

het printen van mijn rekening

• 26 april 2012
  • 4 reacties
  • 2297 keer bekeken

Ja je word er zo langzamer hand beu van ik heb al vaak hier over gemaild, dat ik mijn rekening niet kan uitprinten ik heb toen gemailt met laila en nogeen ander en is toen een poosje goed geweest maar nu is het weer fout kan kan ik mijn rekening weer niet uit printen Is hier nou werkelijk niets aan te doen ? in het begin stond er een link bij van Printen en kon je op die link je rekening uitprinten kan dat nou niet weer hersteld worden? Een bedrijf als Telfort met zoveel klanten en zegt er alles aan te willen doen voor een goed contact enz. met de klanten zou zich moeten schamen dat dit nu al meer dan een jaar voortsleept en niet word hersteld. Zou het na deze mail nog kunnen veranderen?????????????

J.Bijma
icon

Beste antwoord door Laila 27 april 2012, 13:52

@jelkoo,

Erg vervelend dat het weer niet lukt om de factuur te printen, mijn excuses voor het ongemak. Ik heb dit aangemeld bij de beheerders van Mijn Telfort, zij zijn het aan het uitzoeken. Zodra ik meer weet, laat ik hier weer een bericht achter.

Laïla
Bekijk reactie

4 reacties

Badge
Factuur downloaden staat erbij,heb dit gedaan en toen uitgeprint,tuurlijk is jou sugestie makkelijker,maar zo werkt het ook,succes B N.
Badge
@jelkoo,

Erg vervelend dat het weer niet lukt om de factuur te printen, mijn excuses voor het ongemak. Ik heb dit aangemeld bij de beheerders van Mijn Telfort, zij zijn het aan het uitzoeken. Zodra ik meer weet, laat ik hier weer een bericht achter.

Laïla
Hallo Laila hoe staat het met het verzoek dat ik mijn nota weer kan uitprinten ? en dat dit op mijn telfort weer mogelijk is?

jelkoo
Badge
@jelkoo,

Het wordt binnen een week opgelost. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Laïla

Reageer