beantwoord

Het nieuwe inloggen lukt niet

• 15 december 2019
  • 19 reacties
  • 260 keer bekeken

Reputatie 1

Goedendag,

Op de app vraagt hij nu in te loggen met e-mail adres, maar hij zegt allemaal dat het niet juist is. Online kan ik wel inloggen.

Help me please.

icon

Beste antwoord door D.bout 2 januari 2020, 15:04

Ik ben erachter wat het is!! 🎊🎉 met mijn mail adres staat die van mijn zoon gekoppeld.. Ik heb het e-mail adres gewijzigd naar een andere die ik in gebruik heb en nu doet hij het.. Bedankt allen

Bekijk reactie

19 reacties

Reputatie 1

Haal het plaatje met je email adres weg uit privacy oogpunt. De 3 ... dan bewerken.

De melding laat zien dat je al een actieve Mijn Telfort account op basis van dat email adres hebt. Wat gaat er precies mis als dit adres en wachtwoord gebruikt?

Reputatie 1

Dan zegt hij gebruikersnaam of wachtwoord is onjuist. Maar ik heb al meerdere malen een nieuw wachtwoord aangemaakt en krijg iedere keer dezelfde melding.

Reputatie 1

Vraag twee gaat het om mobiel of thuis en zijn ze gekoppeld? Diezelfde vraag voor online bij welke omgeving kan je daar inloggen mobiel of thuis?

Reputatie 1

Voor de app gaat het om mobiel. Thuis hebben we niet meer sinds vorige maand. En online log ik in met mobiel 

Log je online nog wel in met het mobiele nummer en wachtwoord? Of bedoel je het tabblad mobiel?

Reputatie 1

Ik log in met mobiel en dan krijg ik het volgende in beeld

Dat gaat goed begrijp ik ? Via de website wel via de app niet. Dan lijkt het erop dat er vreemd genoeg ergens in het systeem iets verkeerd gekoppeld zit. Heb je de app al een keer opnieuw geinstalleerd?

Reputatie 1

Nee ik denk dat ik dat zo maar even ga doen en dan laat ik van me horen

Reputatie 1

Nee dan krijg ik dezelfde meldingen.. Zoals alle foto’s 

Als ik het goed samenvat kan je geen Telfort ID  het emailmadres instellen als gebruikersnaam omdat er al een account met dat email adres bestaat.

Gebruik je dat email adres om een nieuw wachtwoord te maken krijg je ook een fout melding.

1 ding is me nog niet duidelijk je kan niet meer met het telefoonnummer als gebruikersnaam inloggen?

Reputatie 1

Als ik wil inloggen met mijn telefoonnummer dan krijg ik onderstaande melding

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @D.bout, ik begrijp dat je elke keer als je wilt inloggen in de app vraagt deze om een ID aan te maken? Maar die heb je al aangemaakt? Want met het ID kun je wel al inloggen via de browser toch? Als je eerst daarop inlogt met het ID en vervolgens met de ID gegevens in de app, lukt het dan?

Reputatie 8
Badge +12

Is het inmiddels gelukt? Zo niet, dan hoor ik nog graag van je. 

Reputatie 1

Nee het lukt echt niet

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @D.bout, ik begrijp dat je elke keer als je wilt inloggen in de app vraagt deze om een ID aan te maken? Maar die heb je al aangemaakt? Want met het ID kun je wel al inloggen via de browser toch? Als je eerst daarop inlogt met het ID en vervolgens met de ID gegevens in de app, lukt het dan?

Zou je deze vragen nog eens willen beantwoorden? Ik hoop dat dat mij meer duidelijkheid geeft waar het mis gaat. Screenshots er van bijvoegen mag zeker. 

Reputatie 1

Ik ben erachter wat het is!! 🎊🎉 met mijn mail adres staat die van mijn zoon gekoppeld.. Ik heb het e-mail adres gewijzigd naar een andere die ik in gebruik heb en nu doet hij het.. Bedankt allen

Reputatie 8
Badge +12

Aha, dat is het dus. Top dat je het gevonden hebt en dat het nu werkt. :) 

Mocht er weer iets zijn, dan horen wij dat graag. 

Reageer