beantwoord

Het lukt niet om mijn wachtwoord te wijzigen

• 6 januari 2020
  • 3 reacties
  • 108 keer bekeken

Goedenavond, 

Het wachtwoord van Mijn Telfort ben ik vergeten. Als ik een nieuw wachtwoord aanvraag en ik aanklik dit per mail te willen wijzigen, krijg ik het bericht dat de mail om dit te regelen wordt verstuurd naar y****@gmail.com. Als ik aanklik dit per sms te willen doen, wordt het sms’je gestuurd naar een ander telefoonnummer dan het mijne. De klantenservice krijg ik niet aan de telefoon omdat dergelijke gegevens niet telefonisch worden besproken en vervolgens wordt je verwezen naar de site: daar kan ik dus niks, omdat dat e-mailadres en dat telefoonnummer niet van mij zijn. 

Ik wilde mijn wachtwoord al wijzigen, maar nu al helemaal omdat er kennelijk iets fout gaat of is gegaan. 

Ik hoop dat dit probleem kan worden verholpen.

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 8 januari 2020, 11:17

Onderweg. :)

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Onderweg. :)

Hoi Bart, 

Bedankt voor je reactie. Zou je nog één keer een nieuwe link naar mij willen sturen? Ik probeerde net het wachtwoord te wijzigen op mijn telefoon en daarmee ging er iets verkeerd. Nu excuses van mijn kant. 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Manonv91, welkom hier. 

Het kan natuurlijk voorkomen dat je je wachtwoord eens kwijt bent. Overkomt de besten zal ik maar zeggen, alleen dan moet je wel een nieuw wachtwoord kunnen aanmaken. Excuses dat het niet lukt. Ik heb je nu voor Mijn Telfort Thuis een link gestuurd naar jouw hotmail. Voor mobiel kun je een nieuwe mijn Telfort aanmaken. 

Reageer