beantwoord

Het lukt niet om in te loggen met de Belstatus app

• 10 mei 2013
  • 11 reacties
  • 4580 keer bekeken

Ik kom via de app niet bij mijn belstatus en via de computer wel.
Ik vul mijn 06-nummer in en het ww watikgebruik op de computer. steeds de melding dat ww of naam verkeerd is
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 13 mei 2013, 14:56

Welkom op het forum jack05!
Balen dat het niet lukt om via de Belstatus app jouw gegevens in te zien. Jouw 06-nummer voer je in zonder streepje. Heb je al geprobeerd een nieuw wachtwoord aan te vragen? Mocht dit niet werken dan adviseer ik je om de app te verwijderen en opnieuw te installeren.

Succes!

Denise
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum jack05!
Balen dat het niet lukt om via de Belstatus app jouw gegevens in te zien. Jouw 06-nummer voer je in zonder streepje. Heb je al geprobeerd een nieuw wachtwoord aan te vragen? Mocht dit niet werken dan adviseer ik je om de app te verwijderen en opnieuw te installeren.

Succes!

Denise
APP al een paar keer verwijderd en weer geinstalleerd maar  helaas.
Nieuw wachtwoord aangevraagd, krijg melding is verstuurd naar sms, maar er komt geen nieuw wachtwoord.
Wat een balletent
Badge +2
APP al een paar keer verwijderd en weer geinstalleerd maar  helaas.
Nieuw wachtwoord aangevraagd, krijg melding is verstuurd naar sms, maar er komt geen nieuw wachtwoord.
Wat een balletent

Normaal komen deze smsjes gewoon aan.
Probeer eens je simkaart in een ander toestel te doen, wellicht dat de smsjes dan wel aankomen.

Succes!
Daar kan het eigenlijk niet aanliggen. Ik krijg van anderen wel alle sms-jes binnen.
Badge +2
En van dingen als DigiD e.d.?
Maakt dat verschil van wie ze afkomen?
Badge +2
Ja, want het zou zo kunnen zijn dat smsjes van 'diensten' niet aankomen.
Dit kan wezenlijk anders zijn dan van 'andere mensen'.
De service stond uit op de telefoon. Nu heb ik een tijdelijk WW deze moest ik veranderen in Mijn Telfort. Kan nu nog niet via de APP erbij komen omdat ik een zakelijk account is.
WAT NU.
Badge +2
Zakelijk werkt de BelStatus App niet.
Je kan via een telefoon wel je tegoeden e.d. inzien via m.telfort.nl
Jammer. Bedankt voor de reacties.
Reputatie 3
Badge +1
@jack05,

Zoals Matthijs1986 al aangeeft werkt de Belstatus app niet voor Zakelijke aansluitingen. Mijn excuses voor het ongemak. Ik sluit hierbij het topic.

Denise