LS,
Vanwege de onlangs aangekondigde email veranderingen heb ik mijn telfortglasvezel.nl en Lijbrandt.nl mailboxen verwijderd. Daarna een mailbox onder Telfort.nl aangemaakt. De naamkeuze daarvan dacht ik werd bij de eerste door Telfort bepaald. Bij het aanmaken van een tweede box hoopte ik mijn eigen naam met voorletters te kunnen gebruiken. Dit is echter niet mogelijk daar Telfort ook de tweede box volgens haar inzichten een naam geeft met een opgehoogd volgnummer. Dat dit gedaan wordt kan ik nog volgen als er al een andere box met de gewenste naam bestaat. Maar bij het maken van een alias onder de eerste box kan ik wel mijn volledige naam gebruiken als alias. Dat begrijp ik niet omdat ook een alias uniek moet blijven binnen het @Telfort.nl domein. Kunt U mij dit uitleggen of doe ik iets fout bij het aanmaken van een emailbox?
Raderius
Beste antwoord door raderius
Ls,
Dank voor alle reacties. Het is mij nu duidelijk. De boxnamen zijn niet zelf te kiezen. Aliassen wel met zoals ik vermeldde, uiteraard de voorwaarde uniek te zijn. Wat misschien wel wat meer duidelijk kan worden aangegeven is het al of niet voldoen aan die voorwaarde. Nu is dit alleen te merken aan het wel of niet aktief zijn van de knop toevoegen zonder verdere uitleg. Een melding bv. "Is reeds in gebruik” zou mi. wel prettig zijn.
Nogmaals bedankt, Raderius
PS! Ik ben en blijf benieuwd hoe het verder zal gaan met de overgang naar TFT .