HBO pakket

• 29 april 2013
  • 2 reacties
  • 2899 keer bekeken

Badge
Goedemorgen Telfort webcare (Henk)
ik kreeg vanochtend een email van Telfort met deze inhoud:
De actie '2 maanden gratis HBO pakket' die u hebt ontvangen, loopt volgende maand af. Als u wilt blijven genieten van uw huidige zenderaanbod en alle extra’s dat het HBO pakket u te bieden heeft, dan hoeft u niets te doen. Het HBO pakket blijft gewoon aanstaan en na de actieperiode gaat u Euro 15,- per maand betalen. Wilt u nu of in de toekomst geen gebruik meer maken van het HBO pakket dan kun u deze gemakkelijk opzeggen via Mijn Telfort.

Dat is heel vreemd want ik heb dat begin maart aangeschaft en na 1 maand precies weer opgezegd. Ik ben bang dat nu ook de berekening weer niet goed loopt net als met Eredivisie live 'n paar maanden geleden wat gewoon werd berekend al had ik het opgezegd
. Ik moet de factuur nog krijgen een dezer dagen maar ik zou heel graag willen dat het even nagekeken wordt want ik durf anders echt geen extra pakket meer te bestellen om uit te proberen.

2 reacties

Badge +1
Hallo j.andringa,
Je bericht expliciet aan Telfort gericht maar ik reageer toch maar :)

Waarschijnlijk zijn die brieven standaard opgemaakt met de toen ingestelde gebruikers.
Wat je zelf ter controle kan doen is kijken in "Mijn Telfort" of het pakket uitstaat.
Indien dat zo is zal het wel goed gaan.
Toch zou ik de factuur altijd nakijken op juistheid (geldt voor iedereen, van welke instantie je die ook krijgt).

Badge
Dat wordt betalen j.andringa
Je had HBO VOOR de 15de uit moeten zetten in MijnTelfort.
Hopelijk krijg je het nog een keer terug.

Reageer