Handleiding Mijn Telfort bij problemen

• 27 juli 2016
  • 0 reacties
  • 504 keer bekeken

Handleiding mijn Telfort

Telfort heeft besloten een nieuwe omgeving voor Mijn Telfort te creëren maar heeft verzuimd dit goed met de klant te communiceren.

Vandaar dit hulpmiddel van een klant voor klanten van Telfort. Het moet niet gekker worden!

Allereerst het inloggen. Dit gaat veel trager en niet altijd goed, hetgeen voor de migratie bij mij in ieder geval niet het geval was. Hier moet je mee leren leven. Begrijp wel dat Telfort hier nu mee bezig is, want het is bekend.

Als je op mijn Telfort naar belgegevens zoekt zijn er 2 opties te vinden

Optie 1 hier worden factuurperioden aangegeven (werkt alleen voor de factuurperiode van na de migratie) inloggen met nieuw of oud wachtwoord als dit niet is veranderd na de migratie. Je kan hier alleen de periode inzien van na de migratie anders krijg je een foutmelding. Overlap periode is ook niet in te zien. Dus wachten totdat jouw lopende factuurperiode is afgelopen, dan worden gegevens zichtbaar. Hier worden als het goed is ook de gegevens, die in het gat tussen migratie en nieuwe periode vallen, zichtbaar

Optie 2 dit is te bereiken door op de link te klikken. (als er een waarschuwing komt dan ligt dit aan het verlopen beveiligingscertificaat van Telfort dat men verzuimd heeft te verlengen) hier zijn de belgegevens in te zien van voor de migratie. De datum van jouw laatste belgegevens die hier te zien zijn is de migratiedatum. Als je na de migratie je wachtwoord hebt veranderd hier je oude wachtwoord gebruiken. Ja dus twee verschillende wachtwoorden om van dezelfde dienst gebruik te kunnen maken!!

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer