beantwoord

Half jaar klant maar geen inzien van minuten

  • 15 juni 2017
  • 5 reacties
  • 613 keer bekeken

Ik heb op de site geprobeerd om een account te maken maar te vergeefs. Ik heb al 6 maanden mijn minuten en internet niet kunnen bij houden.
Ik zou graag een email willen ontvangen met een mail voor mijn account aan te maken
icon

Beste antwoord door appiew 21 juni 2017, 00:57

hoi bedankt voor u reactie het is inmiddels vriendelijk opgelost, maar toch bedankt

mvg
Bekijk reactie

5 reacties

Badge +2
Ik heb op de site geprobeerd om een account te maken maar te vergeefs. Ik heb al 6 maanden mijn minuten en internet niet kunnen bij houden.
Ik zou graag een email willen ontvangen met een mail voor mijn account aan te maken


Begrijp ik het goed dat je je internet en minuten van je mobiel niet goed bij kan houden? Heb je hier al eens gekeken: https://www.telfort.nl/persoonlijk/inloggen-mijn-telfort.htm?orgurl=http%3A%2F%2Fwww.telfort.nl%2Fw3%2Fpersoonlijk%2Fmijn-telfort%2Fmobiel%2Fsamenvoegen.htm%3Forgurl%3Dhttp%253A%252F%252Fwww.telfort.nl%252Fw3%252Fpersoonlijk%252Fmijn-telfort%252Fmobiel.htm#/ ?

Kortgezegd; Via MijnTelfort kan je zelf inloggen en je gebruik en facturen inzien, wijzigingen doorgeven etc. Je logt in met je 06-nummer en je eigen wachtwoord. De eerste keer kan je via 'wachtwoord vergeten' een smsje bij jezelf bij laten komen zodat je daarna in kan loggen.

Laat je weten of het je zo gelukt is?
Hoi bedankt voor u reactie.
En dat bedoelde ik inderdaad.
Het is alleen helaas niet gelukt.
Hetzelfr probleem als de vorige keren ik krijg geen mail

Mvg
Badge +2
Hoi bedankt voor u reactie.
En dat bedoelde ik inderdaad.
Het is alleen helaas niet gelukt.
Hetzelfr probleem als de vorige keren ik krijg geen mail

Mvg

Je bedoelt dat je geen sms ontvangt? Ontvang je alle andere sms die van bedrijven afkomen wel? Help je al eens je telefoon volledig uit gezet, daarna weer aan, en het nog eens geprobeerd?
Reputatie 7
Badge +13
Hoi appiew, welkom op het forum! Begrijpelijk dat je na een half jaar graag je beltegoed wil kunnen bekijken. Heb je al de stappen uit dit topic geprobeerd? Zo ja, wat liep je tegen aan? Ik zie dat je twee nummers hebt bij Telfort, weet je zeker dat je de juiste gebruikersnaam hebt gekozen? Deze is inderdaad zoals eerder gezegd je 06-nummer.

Mochten deze stappen je niet geholpen hebben, kan je dan via een bericht je postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN doorsturen? Dan help ik je graag verder bij het inloggen.

@Matthijs1986 thanks voor het helpen!
hoi bedankt voor u reactie het is inmiddels vriendelijk opgelost, maar toch bedankt

mvg

Reageer