Grote factuur, ben nog geen week klant

  • 20 januari 2014
  • 7 reacties
  • 1257 keer bekeken

Ben sinds vorige week woensdag klant, maar heb nu al een grote factuur aan mn broek hangen.
Vraag me af hoe dat komt?

Denk je een overstap te maken die goedkoper moet uitvallen.....
Mijn berekening zou zijn een pakket van 36 euro plus 30 euro aansluitkosten, maar de rekening zegt dat ik maar
liefst 130 euro moet betalen.

De 2 MAANDEN GRATIS  pakketten zijn hier zeker in doorberekend?
Maar als dat zou is, mag dat er gerust af want ik ga niet betalen voor iets wat ik mocht proberen.

Nergens kun je terug vinden waar de factuur uit bestaat dus ben echt reuze benieuwd!!!

Hoe kan ik zien waar die factuur uit bestaat?

En nee, ik ga niet bellen naar een duur 0900 nummer met mijn mobiel.

Dus misschien weet iemand hier een antwoord?

7 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Misschien wordt het via onderstaande link iets duidelijker..?

Eerste factuur.
Nou fraai is dat dan.....

En wat dan met die kosten, die ik GRATIS mocht proberen twee maanden, want die zitten er dus ook in verwerkt?
Die ga ik niet betalen dus.
Reputatie 8
Badge +10

En wat dan met die kosten, die ik GRATIS mocht proberen twee maanden, want die zitten er dus ook in verwerkt?


Die worden op de opvolgende maandfactuur in mindering gebracht.
Het facturatiesysteem werkt nou eenmaal zo.
Ow dus ik moet gewoon een pakket betalen die men mij gratis aanbied??

Daar ben ik het niet mee eens, dat word dus gewoon toch bellen dus.

Ik betaal dat dus niet.
Reputatie 8
Badge +10
Ow dus ik moet gewoon een pakket betalen die men mij gratis aanbied??

Daar ben ik het niet mee eens, dat word dus gewoon toch bellen dus.

Ik betaal dat dus niet.


Je krijgt die kosten toch terug volgende maand...?!
Dan is het ook gratis.
Ik ga niet betalen voor iets wat gratis beloofd word om het de maand erop weer terug te krijgen.
Reputatie 8
Badge +10
Ik ga niet betalen voor iets wat gratis beloofd word om het de maand erop weer terug te krijgen.


Misschien dat Telfort webcare hier iets over kan zeggen..?
Ik ben ook maar een klant... 😉

Reageer