Gespreksspecificatie niet meer in te zien

• 13 juli 2016
  • 37 reacties
  • 1236 keer bekeken

Toon het eerste bericht

37 reacties

Beste Stephen,
Zou dit wel willen doen, maar kan nu ook niet meer inloggen. Blijft hangen. Sterretje blijft draaien maar er gebeurt niets.
Misschien kan dit probleem eerst aangepakt worden dan kunnen we verder.

Daar moet je vaak echt even geduld mee hebben is mijn ervaring, ik moet soms wel meer dan een minuut wachten voordat hij ineens tevoorschijn komt.
Probeer het eens, ik ben benieuwd..!

3x 15 min. en geen resultaat. Pas na een tijdje wil het na lange tijd wel lukken. Probleem is nu bij Telfort bekend en men werkt eraan volgens zeggen.
Reputatie 8
Badge +10
Certificaat blijkt inderdaad (nog steeds) verlopen te zijn.
Ik dacht dat dit pasgeleden geregeld was..? (zie pagina 1 van dit topic).

Certificaat blijkt inderdaad (nog steeds) verlopen te zijn.
Ik dacht dat dit pasgeleden geregeld was..? (zie pagina 1 van dit topic).

Niet dus, al geruime tijd. En Telfort geeft aan gewoon verbinding te maken, dus schijnbaar ook niet van plan dit te verlengen
Reputatie 8
Badge +10
Lees pagina 1 van dit topic nog even terug, daar heb ik afbeeldingen gepost van meldingen van zowel een verlopen certificaat en een afbeelding van een veilig werkende pagina zonder waarschuwing.
Dat laatste bewijst dat er wel degelijk een nieuw certificaat is geplaatst, maar door de huidige storing en de werkzaamheden hieraan hebben is dit mogelijk weer (onbedoeld) teruggedraaid of verwijderd.
Dat Telfort 'geen zin' heeft om dit te vernieuwen lijkt me vergezocht, ze hebben absoluut geen baat bij onbeveiligde pagina's op hun website.
Nee dat zal wel, maar het heeft zeker geen prioriteit, anders zou dit wel geregeld zijn zo onderhand. Dat zonder waarschuwing werken van de pagina als zijnde veilig zou ik toch maar even voorzichtig mee zijn!
Reputatie 8
Badge +16
@All,

Vervelend dat jullie de beveiligingsmelding WÉÉR te zien kregen, wat zeker niet de bedoeling is. Is dit nog steeds het geval? In afwachting van jullie reactie.
Reputatie 8
Badge +10

Vervelend dat jullie de beveiligingsmelding WÉÉR te zien kregen, wat zeker niet de bedoeling is. Is dit nog steeds het geval?

Nope... ;)
Zie afbeelding.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je snelle reactie Enterprise! :D

@Pa00, @ RobSchoBo,

Kunnen jullie dit ook bevestigen?
melding is verdwenen.
Nergens meer aankomen svp. De rest doet het nu ook naar behoren. Alleen nog een beetje traag.
Reputatie 8
Badge +10
Nergens meer aankomen svp. De rest doet het nu ook naar behoren. Alleen nog een beetje traag.
Klopt, het is altijd al traag geweest... 😉
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor de bevestiging Pa00. 😃

Reageer