beantwoord

Gegevens wijzigen Mijn Telfort lukt niet

• 22 juni 2020
  • 2 reacties
  • 62 keer bekeken

Ik heb het internetabonnement van mijn huisgenoot overgenomen, maar nu wil ik het telefoonnummer en e-mailadres wijzigen, maar als ik deze invoer ontvang ik geen bevestigingscode op mijn telefoon. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik deze informatie wel kan wijzigen?

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 30 juni 2020, 09:49

Hoi @meenhoorn, welkom bij ons op het forum. Een contract overname zou je ook via Mijn Telfort moeten kunnen doen inderdaad, maar dat lukt niet begrijp ik dus. Het is ook mogelijk om dit schriftelijk te doen, op onze website hebben we een pagina die de contract overname opties uitlegt.

Ik ben ook voor je gaan kijken, en zo te zien is een contract overname via Mijn Telfort wel gelukt op de 20e. Op de 22e is dat volledig verwerkt in het systeem, waardoor het abonnement inmiddels op jouw naam staat :slight_smile:

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @meenhoorn ,daarvoor dient een contractovername plaats te    vinden,  dit kan telefonisch  0900 9596,  via Twitter  of Facebook 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @meenhoorn, welkom bij ons op het forum. Een contract overname zou je ook via Mijn Telfort moeten kunnen doen inderdaad, maar dat lukt niet begrijp ik dus. Het is ook mogelijk om dit schriftelijk te doen, op onze website hebben we een pagina die de contract overname opties uitlegt.

Ik ben ook voor je gaan kijken, en zo te zien is een contract overname via Mijn Telfort wel gelukt op de 20e. Op de 22e is dat volledig verwerkt in het systeem, waardoor het abonnement inmiddels op jouw naam staat :slight_smile:

Reageer