beantwoord

Gegevens wijzigen en prepaid verbuik inzien werken niet

• 20 februari 2018
  • 3 reacties
  • 244 keer bekeken

Gezocht en oeverloos geprobeerd, maar niet gelukt:
1. details van mijn prepaid-verbruik op Mijn-Tefort inzien: geen link die me daar naar toe leidt, alleen naar restant beltegoed
2. wijzigingen doorvoeren in persoonlijke gegevens Mijn-Telfort: wijzigingen doorvoeren blijft hangen, terwijl ik wel per sms berichten opntvang dat er iets gewijigd is

wie weet wat te doen?
icon

Beste antwoord door Wieger DB 21 februari 2018, 10:26

Hoi Mjanne, welkom op het forum. De details van je verbruik kan je niet meer inzien op Mijn Telfort. Dit is het gevolg van de wijzigingen op PrePaid. Je kan alleen nog het resterende beltegoed zien. Welke wijziging in je persoonlijke gegevens wilde je doorvoeren? Dan kan ik kijken of dit goed is doorgekomen aan onze kant.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Hoi Mjanne, welkom op het forum. De details van je verbruik kan je niet meer inzien op Mijn Telfort. Dit is het gevolg van de wijzigingen op PrePaid. Je kan alleen nog het resterende beltegoed zien. Welke wijziging in je persoonlijke gegevens wilde je doorvoeren? Dan kan ik kijken of dit goed is doorgekomen aan onze kant.
Dag Wieger, dank voor de reactie. Die link over wijzigingen had ik ook al eerder bekeken, maar ik zag nergens staan dat alleen het resterende beltegoed nog te zien is. Maar, bij deze geregistreerd. Wel heel jammer en niet fijn dat je niet meer kunt zien waar je beltegoed naar toe gaat.

Over de persoonlijke gegevens:
- bij Contactgegevens staat dat mijn telefoonnummer niet opgegeven is. Bovendien heb ik de optie 'ander telefoonnummer gebruiken voor contact' ingevuld en verzonden, wel een sms gekregen ter bevestiging, maar het tel.nr. is toch spoorloos
- bij Persoonsgegevens heb ik geprbeerd mijn adresgegevens door te geven, wel een sms gekregen, zonder code, op de site bleef het bevestigings-scherm in een loop hangen...

Zojuist heb ik het laatste nog eens geprobeerd. Er verscheen toen een invulbalkje voor een sms-code die ik helaas niet heb ontvangen, en na nog een keer adresgegevens invullen kreeg ik weer het hangende bevestigings-scherm.

mvgr. Mjanne
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Mjanne, bij je contactnummer zie ik een vaste lijn terug eindigend op 813. Klopt dat? Zo ja, dan is die wijziging goed doorgekomen. Bij je adresgegevens zie ik je postcode en huisnummer van je profiel. Ook dit lijkt me goed doorgekomen, het hangende bevestigingsscherm.

Reageer