beantwoord

Gegevens Mijn Telfort

• 14 april 2018
  • 5 reacties
  • 294 keer bekeken

Beste

Ik kan wel inloggen in Mijn telfort, maar als ben ingelogd, dan kan ik helemaal geen gegevens zien. Zelfs geen Abonnement | Factuur | E-mail | Instellingen | Mijn gegevens | CombiVoordeel | Bestelstatus, allemaal geen gegevens. Een keer Oeps! Zou dit graag weer hersteld zien.

gr. Henk

Voor de vindbaarheid van het topic is de titel aangepast.
icon

Beste antwoord door Henksch 16 april 2018, 14:23

Ik zie dat het weer werkt/aanwezig is. Telfort weet weer hoe ik heet en wat mijn rekeningen zijn.;)
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Henk, de inlog is duidelijk niet gelukt. Wil je voor je Thuis abonnement in Mijn Telfort inloggen? Kun je wel iets zien op een ander apparaat of in een andere browser? Ik hoor het graag van je.
Hoi, inloggen lukt wel maar alle gegevens zijn weg. Ook bij andere browser (Firefox en Chrome) en ook via mobiel hetzelfde resultaat. Vlgs mij heeft het te maken met andere abo.vorm en die weer gecanceld.

gr. Henk
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Henksch, bedankt voor je reactie:$. Dat vermoed ik ook, maar dat is niet gebruikelijk. Werkt het ook volledig? Mocht het nog niet volledig werken, kun je dan een screenshot sturen en eventuele gegevens afschermen? Ik kan het dan uitzoeken!
Ik zie dat het weer werkt/aanwezig is. Telfort weet weer hoe ik heet en wat mijn rekeningen zijn.;)

Reageer