vraag

Gegevens inloggen kwijt.

• 15 september 2020
  • 5 reacties
  • 65 keer bekeken

Hallo,

Ben al mijn gegevens kwijt van mijn telfort en mijn webmail van Telfort, alles zoals wachtwoorden.

Heb geprobeerd om via de wachtwoord herstel functie mijn wachtwoord te veranderen, dit lukt niet omdat het gekoppelde email adres niet meer bestaat en toegankelijk is.

Ook het gekoppelde telefoonnummer bestaat niet meer.

Dus geen mogelijkheid om op normale wijze ook maar iets te wijzigen.

Nou is mijn vraag dus kan ik mijn contract gegevens met wachtwoord en dergelijke opgestuurt krijgen naar mijn huis adres.

met vriendelijke groet Cor de Haardt

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Welkom op ons Forum @Cor de Haardt. We hebben onlangs onze mailomgeving vernieuwd. Hierdoor kan het zijn dat je tegen wat problemen aanloopt, zoals inloggen. Kijk maar eens op deze pagina. Dan kun je lezen wat we hebben veranderd en hoe je bepaalde problemen op kunt lossen.  

Verder help ik je uiteraard graag met het inloggen in MijnTelfort. Heb je op dit moment een mailadres in gebruik waar je wel in kunt loggen? Of misschien dat je een mailadres hebt van je partner die je tijdelijk even kunt gebruiken? Ik kan dan namelijk in ons systeem het mailadres wijzigen naar dit mailadres waar je wel bij kan. Vervolgens kun je inloggen in MijnTelfort door op de 'wachtwoord vergeten' knop te drukken. Je krijgt dan een mailtje op dit mailadres waar je dus bij kunt met het tijdelijke wachtwoord. Vervolgens kun je inloggen. Na het inloggen kun je het mailadres weer wijzigen naar je eigen mailadres. 

Als je dit ziet zitten, vul dan jouw Forumprofiel in met daarin jouw postcode + huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, je 06-nummer en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer. Geef ook aan wat het nieuwe mailadres moet worden. Zodra je dit gedaan hebt mag je hier weer een berichtje sturen. Dan ga ik voor je aan de slag.  

Hallo Niek,

De gegevens zijn aangevult met wat jij nodig had om mij verder te helpen.

Met vriendelijke groet Cor de Haardt

Reputatie 3
Badge +1

Het enige wat ik nog mis zijn de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant Cor. Het is misschien een beetje streng, maar zonder deze cijfers ga ik het mailadres niet aanpassen. Dat doen we vooral voor jouw veiligheid. 

gegevens aangepast. 

gr Cor

Reputatie 3
Badge +1

Bedankt! Ik heb het mailadres gewijzigd. De gebruikersnaam die je mag gebruiken voor het inloggen in Mijn Telfort stuur ik je even in een privébericht. Dit is namelijk niet het e-mailadres zie ik nu. 

Reageer