beantwoord

Geen winkelwagen zichtbaar in app en desktop om 4g zelf aan- eruit te zetten.

• 22 juni 2018
  • 5 reacties
  • 131 keer bekeken

Reputatie 1
Zoals de titel luidt ...

Mod edit: Gebruikersnaam aangepast
icon

Beste antwoord door Stephen 22 juni 2018, 16:57

Hallo ForumGebruiker075, welkom op het forum! Het klopt dat je 4G niet kunt uitzetten via Mijn Telfort. Dit staat gewoon standaard aan.
Wil je 4G toch uitzetten dan kun je dit doen via de instellingen op je telefoon.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo ForumGebruiker075, welkom op het forum! Het klopt dat je 4G niet kunt uitzetten via Mijn Telfort. Dit staat gewoon standaard aan.
Wil je 4G toch uitzetten dan kun je dit doen via de instellingen op je telefoon.
Reputatie 1
Hallo Stephen, ik denk dat ik me verkeerd heb uitgedrukt ...

Ik bedoelde dat ik de 4g internetversneller aan wil zetten, maar het niet kan vinden.

Ik heb alle topics doorgenomen, en ik zie geen winkelwagen of schakelaar om het zelf te activeren.

Het zit wel erg goed verstopt dat ik hem niet kan vinden :)
Dus alle hints zijn welkom.
Bvb dank!
Reputatie 8
Badge +11
....de 4g internetversneller.....
Dat is precies hetzelfde als het 4G waar Stephen het over heeft. 4G betekend in dit verband niet meer of minder dan snel internet.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo ForumGebruiker075, dat klopt inderdaad zoals GJC heeft aangegeven. Alleen was dit voorheen zo en kon je 4G aan of uitschakelen. Nu leveren wij gewoon standaard 4G. 🙂
Reputatie 1
Oké, dan mag het hele forum opgeschoond worden wat betreft de vele topics die over dit onderwerp gaan, over het 'zelf kunnen inschakelen van de internetversneller'.

Ik heb trouwens géén 4g ontvangst thuis en in mijn regio, KPN dekt toch niet alles, en da's jammer.

Er mist gewoon een antenne in deze regio.

Bedankt iedereen en van mij mag dan hier een slotje op.
Nog een fijn weekend!

Reageer