beantwoord

Geen wachtwoordlink Mijn Telfort ontvangen

• 18 oktober 2018
  • 10 reacties
  • 317 keer bekeken

Ik probeer mijn wachtwoord van Mijn Telfort te resetten. Krijg geen link. Banknummer is correct, gebruikersnaam met en zonder @telfort.nl werkt niet. Ik krijg geen link in geen van mijn mailmappen.

Gaarne hulp!
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 31 oktober 2018, 12:52

Gek dat er nog niets in je brievenbus ligt, Saskia. De brief is 24 oktober verstuurd, dus die had uiterlijk 26 oktober bezorgd moeten zijn. Ik heb zojuist opnieuw een link om je wachtwoord te resetten verstuurd naar het bij ons bekende e-mailadres. Dit is het Telfort e-mailadres dat ook in je profiel staat. Laat je hier weten of het nu wel lukt?
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +17
A in de spambox gekeken
Reputatie 8
Badge +11
Kan het zo zijn dat de mail naar je Telfort-mailbox gaat, waar je dus niet bij kunt komen? Dan moet een moderator je even verder helpen.
Volgens mij gaat de mail naar hetzelfde adres als de mail die ik zojuist van het forum heb gekregen. De mails komen niet in mijn spambox.
Reputatie 7
Badge +9
Dag denxero. Welkom op het Forum! Lastig dat het niet lukt om in te loggen in Mijn Telfort. Ik controleer graag voor je naar welk e-mailadres de link wordt verstuurd. Zou je jouw profiel aan kunnen vullen met je postcode en huisnummer of klantnummer en je e-mailadres? Geef je mij een seintje zodra je dit hebt gedaan? Ik help je graag verder.
Reputatie 7
Badge +9
Hallo denxero. Je hebt mij laten weten je klantnummer al in je profiel te hebben geplaatst. Ik vind dit niet terug. Je klantnummer vind je o.a. op je factuur. Het klantnummer begint met '100'. Kan je hier nog even naar kijken? Vind je dit niet terug, zou je dan je profiel kunnen aanvullen met je postcode en huisnummer? Alvast dank!
Reputatie 7
Badge +9
Dag @denxero. Ik zie dat het e-mailadres juist staat geregistreerd. Daar kan het dus niet aan liggen. Ik heb je zojuist een nieuw wachtwoord toegestuurd per post ✉. Dit ontvang je binnen enkele dagen in je brievenbus. Laat je hier weten of het met het nieuwe wachtwoord is gelukt in te loggen? 🤞🏼
Beste Natasja, nog niks geen wachtwoord ontvangen, wanneer is het verstuurd?

Vriendelijke groet,
Saskia
Reputatie 7
Badge +9
Gek dat er nog niets in je brievenbus ligt, Saskia. De brief is 24 oktober verstuurd, dus die had uiterlijk 26 oktober bezorgd moeten zijn. Ik heb zojuist opnieuw een link om je wachtwoord te resetten verstuurd naar het bij ons bekende e-mailadres. Dit is het Telfort e-mailadres dat ook in je profiel staat. Laat je hier weten of het nu wel lukt?
Het probleem is nu dan toch opgelost. De link werkte.

Vr groeten,
Saskia
Reputatie 7
Badge +9
Kijk, dat is goed nieuws! Fijn dat je nu eindelijk kunt inloggen op Mijn Telfort Thuis.

Reageer