geen wachtwoord voor mijntelfort

  • 28 augustus 2012
  • 3 reacties
  • 1693 keer bekeken

Nieuw abo (met uitgesteld begin op 20-09). Simkaart activatie op telfort site is gelukt. Voor mijn telfort een wachtwoord besteld maar dat komt niet binnen. Nu inactieve simkaart. Kan mijntelfort niet in om nummerbehoud (dat per abuis aangevraagd is) te disablen. Wat nu?

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Badge
Welkom op het forum Faraways! Krijgt u nog steeds inactieve sim te zien? Als uw simkaart niet werkt, is het ook niet mogelijk om een wachtwoord aan te vragen. Ik adviseer u om handmatig het KPN-netwerk te selecteren. Lukt dat niet? Maak dan in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer, simkaartnummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla
Zie netwerken van T-mobile en Vodafone en KPN. Maar handmatig KPN selecteren mislukt. Inactieve sim blijft.  Had via twee kanalen het probleem aangekaart,op dit forum en via twitter omdat ik niet wist of forum actief werd gebruikt. Inmiddels is Daphne (via twitter) er mee bezig dus kun je deze sluiten. Dankjewel..
Badge
Mooi zo, topic is hierbij gesloten 🙂.

Laïla