beantwoord

Geen wachtwoord ontvangen

• 14 maart 2018
  • 1 reactie
  • 58 keer bekeken

Hallo,

Een aantal dagen terug heb ik een Sim only aangevraagd met nummerportering. Jammer genoeg heb ik een verkeerd simnummer opgegeven en wil deze corrigeren. Jullie geven aan dat ik dan naar Mijn Telfort moet gaan om dit te veranderen, maar hier loop ik tegen het probleem aan dat ik geen wachtwoord heb. Ik heb al geprobeerd een wachtwoord op te vragen zowel via sms als via e-mail, dit heb ik zowel geprobeerd met het tijdelijke als met mijn eigen nummer. Kunnen jullie mij aub helpen? Met vriendelijke groet, Jeff
icon

Beste antwoord door Wieger DB 15 maart 2018, 11:50

Hoi Jellejeff, welkom op het forum. Ik begrijp dat je het verkeerde simkaartnummer hebt doorgegeven en dit nu wilt wijzigen op Mijn Telfort. Dit gaat jammer genoeg niet doordat je geen wachtwoord hebt gekregen en het resetten van je wachtwoord ook niet werkt. Ik wil je graag verder helpen hierbij. Als je mij via een privébericht de gegevens voor het nummerbehoud doorgeeft(tijdelijke nummer, te porteren nummer en beide simkaartnummers) dan zorg ik ervoor dat de aanvraag verwerkt wordt.

Tegelijkertijd kan ik dan kijken wat er mis gaat met het aanvragen van je wachtwoord.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Jellejeff, welkom op het forum. Ik begrijp dat je het verkeerde simkaartnummer hebt doorgegeven en dit nu wilt wijzigen op Mijn Telfort. Dit gaat jammer genoeg niet doordat je geen wachtwoord hebt gekregen en het resetten van je wachtwoord ook niet werkt. Ik wil je graag verder helpen hierbij. Als je mij via een privébericht de gegevens voor het nummerbehoud doorgeeft(tijdelijke nummer, te porteren nummer en beide simkaartnummers) dan zorg ik ervoor dat de aanvraag verwerkt wordt.

Tegelijkertijd kan ik dan kijken wat er mis gaat met het aanvragen van je wachtwoord.

Reageer