beantwoord

Geen toegang tot Mijn Telfort Mobiel

• 3 april 2019
  • 3 reacties
  • 178 keer bekeken

Ik kan helaas niet inloggen op Mijn Telfort Mobiel. Het lijkt erop dat er aan mijn account én een verkeerd emailadres gekoppeld zit én een ander 06-nummer. (in mijn contract staat het wel juist)
Als ik de "wachtwoord vergeten" functie gebruik, krijg ik geen sms (ook al is mijn gebruikersnaam mijn 06nummer) en als ik de methode via email probeer dan zie ik ook dat hij deze naar een onbekend nummer stuurt.

Mijn Telfort thuis lukt overigens wel, maar dit zijn gescheiden omgevingen?
Bedankt voor de hulp alvast!
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 4 april 2019, 12:09

Hoi @vverdouw1, ik lees dat je niet kan inloggen in Mijn Telfort Mobiel. Dat is niet fijn. Nu lees ik dat je andere gegevens ziet. Heb je al eens een account aangemaakt? Zo niet, dan wil ik je aanraden een nieuwe Mijn Telfort aan te maken. Lukt dat?

Het zijn inderdaad gescheiden omgevingen. Maar als je een Mijn Telfort mobiel hebt aangemaakt, dan kun je ze wel samenvoegen:
  1. Log in met je Mijn Telfort account voor Mobiel.
  2. Verander via 'Mijn gegevens' het wachtwoord voor Mijn Telfort Mobiel in een persoonlijk wachtwoord.
  3. Klik op het tabblad Thuis.
  4. Voer eenmalig je gebruikersnaam en wachtwoord in van Mijn Telfort Thuis.
  5. Klik op Samenvoegen.
  6. Je krijgt een melding dat samenvoegen gelukt is.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @vverdouw1, ik lees dat je niet kan inloggen in Mijn Telfort Mobiel. Dat is niet fijn. Nu lees ik dat je andere gegevens ziet. Heb je al eens een account aangemaakt? Zo niet, dan wil ik je aanraden een nieuwe Mijn Telfort aan te maken. Lukt dat?

Het zijn inderdaad gescheiden omgevingen. Maar als je een Mijn Telfort mobiel hebt aangemaakt, dan kun je ze wel samenvoegen:
  1. Log in met je Mijn Telfort account voor Mobiel.
  2. Verander via 'Mijn gegevens' het wachtwoord voor Mijn Telfort Mobiel in een persoonlijk wachtwoord.
  3. Klik op het tabblad Thuis.
  4. Voer eenmalig je gebruikersnaam en wachtwoord in van Mijn Telfort Thuis.
  5. Klik op Samenvoegen.
  6. Je krijgt een melding dat samenvoegen gelukt is.
Ha Bart,
Ik had inderdaad nog nooit een account aangemaakt, dit heeft inderdaad geholpen!
Blijft wel vreemd dat die andere gegevens gelinkt waren aan mijn telefoonnummer.
Maar goed.
Alles werkt prima nu.
Hartelijk dank!
Reputatie 8
Badge +11
Dat is top om te lezen. Goed dat het nu werkt. :)

Mocht je zo nog andere vragen hebben, laat het ons dan vooral weten. Fijn weekend.

Reageer