beantwoord

Geen toegang Mijn Telfort Thuis na samenvoegen

• 15 februari 2017
  • 8 reacties
  • 468 keer bekeken

Na inloggen op mijn telfort kan ik bij alles van mobiel echter bij thuis gedeelte wordt ik geblokt. Het eerdere samenvoegen is volgens het systeem gelukt???.
Bij thuisgedeelte moet ik weer inloggen maar dat wordt niet meer geaccepteerd terwijl dit zeker de goede inloggegevens zijn. Geprobeerd met zowel inlogcodes voor samenvoegen als na samenvoegen.
icon

Beste antwoord door Leon 7 april 2017, 20:49

Hi, aangezien de reacties uitblijven, ga ik er vanuit dat mijn hulp niet meer nodig is.

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op!
Bekijk reactie

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

8 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Hoi Hans, welkom op het Telfort forum!

Dat is best bijzonder! In welke browser open je Mijn Telfort? En heb je ook andere browsers geprobeerd?
Ik heb precies hetzelfde probleem! Ik heb het geprobeerd met firefox en safari.
Reputatie 5
Badge +1
Hallo bvandermaesen,

Begrijp ik het goed dat je na het inloggen met de mobiele inloggegevens je bovenaan wel de knoppen Mobiel en Thuis hebt, maar zodra je op de knop Thuis drukt je niet verder komt?

@Hans,

Heb jij nog getest in een andere browser?
Ook ik heb hetzelfde probleem.
Ik kan inloggen bij Mobiel. Zodra ik wil inloggen bij Thuis, krijg ik te zien dat ik de accounts kan samenvoegen. Als ik alles invul krijg ik bericht dat het is samengevoegd.
Maar ik krijg alsnog geen factuuroverzicht of wat voor info dan ook als ik op de knop Thuis druk. Ni 1,5 uur bezig , klantenservice al gebeld, hielp niets. Ik sta op het punt nu allesmaar op te zeggen en zo van de ellende af te zijn.....
Iemand nog een laatste tip?
Reputatie 5
Badge +1
Hoi fks, welkom op ons forum!

Ik begrijp de frustratie! Het is inmiddels een bekend probleem zoals je hier boven al hebt gezien.

Wat kan ik voor jou doen? Wil je graag een factuur inzien of wat is de reden dat je graag wilt inloggen?
Hallo Leon,
Bedankt voor je reactie.
Ik wilde mijn facturen kunnen inzien inderdaad. Ik ben na mijn bericht op het forum naar een Telfort winkel gegaan, daar heb ik mijn facturen kunnen inzien. Ik kwam er daar ook achter dat ik al sinds oktober 2016 geen facturen meer krijg gestuurd per mail. Het vinkje ervoor stond op 'uit'. Heb ik nooit om gevraagd want ik vond het juist handig. De medewerker was niet bevoegd om het weer op 'aan' te zetten.
Twee verzoeken dus: Ik wil graag weer per mail mijn facturen ontvangen.
Ik wil graag kunnen inloggen zodat ik de facturen kan inzien.
De medewerker aan de telefoon kon me niet verder helpen, de medewerker in de winkel kon dat ook niet.
Wie heeft er een oplossing voor me?

met vriendelijke groeten, Femke
Reputatie 5
Badge +1
Hoi Femke,

Excuus voor mijn late reactie!

Facturen worden helaas helemaal niet meer naar e-mailadressen gestuurd. Daar heb ik dus ook geen vinkje meer voor. Daar hebben we Mijn Telfort voor, maar dan moet je er natuurlijk wel in kunnen! :8

Gaat het om de facturen van een mobiel abonnement of van Telfort Thuis?
Reputatie 5
Badge +1
Hi, aangezien de reacties uitblijven, ga ik er vanuit dat mijn hulp niet meer nodig is.

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op!