beantwoord

Geen toegang meer tot Telfort-account

• 3 mei 2020
  • 9 reacties
  • 138 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo, 

Mijn abonnement bij Telfort loopt per 2 juni 2020 af, maar ik kan nu al niet meer bij MijnTelfort. Als ik bij wachtwoord vergeten mijn email als gebruikersnaam opgeef, dan gaat er een email naar een gmail-account dat niet van mij is (!) en als ik mijn telefoonnummer als gebruikersnaam opgeef, dan gaat er een email naar een yahoo-account dat niet van mij is (!). Is mijn account door Telfort / KPN / mijn nieuwe provider gehackt of door een andere partij? 

Tweede vraag: Zou ik voor mijn huidige, nog geldige, abonnement bij Telfort een nano-sim mogen ontvangen? Ik kan dit nu niet via mijn account regelen.

Gedetailleerde gegevens kan ik wel doorgeven via een privébericht.

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 7 mei 2020, 10:39

Dank je @Blogfeedser, daarmee ben ik voor je gaan kijken. Toen het abonnement begon heb je zo te zien een andere gebruikersnaam van ons gekregen dan dat, ik stuur je deze in een privébericht. Zou je daarmee kunnen kijken of het resetten en het inloggen in Mijn Telfort weer mogelijk is?

Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Voor een Nano sim moet je bij KPN zijn omdat je mob abo op 26 jan is overgezet naar KPN tel 0800 0402 die zijn nu ook gewoon open

De andere vraag over je mijn telfort thuis wordt beantwoord door webcare zodra je topic aan de beurt is

Reputatie 1

Voor een Nano sim moet je bij KPN zijn omdat je mob abo op 26 jan is overgezet naar KPN tel 0800 0402 die zijn nu ook gewoon open

De andere vraag over je mijn telfort thuis wordt beantwoord door webcare zodra je topic aan de beurt is

OK, top. De nano sim is in ieder geval besteld via 
https://mijn.kpn.com/classic/#/service/simkaart/aanvragen

Reputatie 8
Badge +18

Vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent na het weekend

Fijn dat je de nano simkaart hebt kunnen bestellenn

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Blogfeedser, goed om te lezen dat jimny je al op weg heeft geholpen met het aanvragen van de sim-kaart. Het inloggen van het Mijn Telfort account zal ik met je naar meekijken. Jouw mobiele nummer hoef je daar niet te gebruiken als gebruikersnaam, zoals jimny al zei zijn de mobiele abonnementen op 26 januari overgezet naar KPN. Dat abonnement is nu in MijnKPN te vinden.

Welke andere gebruikersnaam gebruikte je voor het Telfort Thuis pakket? Zou je die, samen met je postcode, huisnummer, naam van de contracthouder en laatste 3 cijfers van je IBAN, aan je forumprofiel kunnen toevoegen? Dan kan ik kijken wat ik over de Telfort Thuis gebruikersnaam zie staan. Ik hoor het graag van je als je dat hebt toegevoegd.

Reputatie 1

@Jasper - Telfort Informatie toegevoegd aan mijn profiel.

Reputatie 8
Badge +11

Dank je @Blogfeedser, daarmee ben ik voor je gaan kijken. Toen het abonnement begon heb je zo te zien een andere gebruikersnaam van ons gekregen dan dat, ik stuur je deze in een privébericht. Zou je daarmee kunnen kijken of het resetten en het inloggen in Mijn Telfort weer mogelijk is?

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Blogfeedser, is het inloggen nog gelukt met de gebruikersnaam die ik je in een privébericht had gestuurd? 

Reputatie 1

Hoi @Blogfeedser, is het inloggen nog gelukt met de gebruikersnaam die ik je in een privébericht had gestuurd? 

Ja, dat is gelukt! Dank daarvoor.

Ik blijf het wel wonderlijk vinden dat met eerdere pogingen tot password resets er mailtjes worden verstuurd naar accounts die niet van mij zijn. 

Maar inloggen werkt in ieder geval nu. 

Reputatie 8
Badge +11

Fijn om te lezen dat het gelukt is, graag gedaan! Die mailtjes zijn niet daadwerkelijk gestuurd, geen zorgen. Op het moment dat er een voor ons onbekende gebruikersnaam wordt ingevoerd wordt er een fictief e-mailadres getoond. Er zijn geen gegevens van jou, of van iemand anders, naar een willekeurig adres gemaild :slight_smile:

Reageer