geen toegang meer Mijn Telfort

• 29 juli 2016
  • 26 reacties
  • 995 keer bekeken

ik log in met mijn inloggevens en sinds kort krijg ik dezee melding:
De gevraagde pagina is helaas niet toegankelijk.

U kunt de gevraagde pagina niet meer opvragen. Doordat u uw abonnement heeft beëindigd, kunt u een aantal functionaliteiten van Mijn Telfort niet meer gebruiken. Als gevolg daarvan kunt u een aantal pagina's niet meer opvragen.

Ik heb laatst mijn contract verlengd, dus misschien zijn er toen zaken fout gegaan.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

26 reacties

Badge +2
Dat is vreemd. Heb je het geprobeerd via de app en desktop versie? Mag ik voor de zekerheid vast jouw naam, postcode + huisnummer, e-mailadres en 06-nummer? In een privébericht kun je deze gegevens doorgeven. Hoe dan ook, bedankt voor het verlengen van het contract. Ontzettend fijn dat je bij ons blijft Lasorey!
ik heb geen mobiel abonnement, alleen Tv en internet voor de duidelijkheid. Check je pm
Ik heb geprobeerd een nieuw wachtwoord aan te maken, maar kreeg toen deze melding:

Uw Mijn Telfort omgeving wordt momenteel verbeterd

Mijn Telfort is op dit moment beperkt te gebruiken. We zijn bezig deze omgeving te verbeteren.
U kunt wel uw facturen inzien, maar geen wijzigingen doen binnen uw abonnement.
Zodra de verbeteringen gereed zijn, ontvangt u van ons een email. Wij verwachten dat dit maximaal 1 dag duurt.
Oh, ik zie het nu. Ik kan wel inloggen maar kan alleen fakturen bekijken en nog wat dingen
Komt er nog een reactie?
kom op Telfort, wordt eens wakker man. zeg het gewoon als je de oplossing niet weet en meer tijd nodig hebt ipv klanten gewoon in het ongewisse te laten. is echt al de zoveelste keer dat jullie deze manier van communiceren hanteren, dit is geen toeval meer maar gewoonte
Dat is vreemd. Heb je het geprobeerd via de app en desktop versie? Mag ik voor de zekerheid vast jouw naam, postcode + huisnummer, e-mailadres en 06-nummer? In een privébericht kun je deze gegevens doorgeven. Hoe dan ook, bedankt voor het verlengen van het contract. Ontzettend fijn dat je bij ons blijft Lasorey!

kom niet met de onzin smoes dat je verlof hebt, daar hebben klanten niks mee te maken. normale bedrijven regelen dat intern zonder dat klanten daar wat van merken.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo lasorey, ik neem het even over van Daphne. Helaas waren er wat problemen met Mijn Telfort die nu verholpen moeten zijn. Kun je inmiddels weer optimaal gebruik maken van Mijn Telfort? In afwachting van jouw reactie.
Nee Stephen, nog steeds hetzelfde als hierboven beschreven. Net geprobeerd
wtf is dit voor omgang met je klanten? jullie hebben gewoon dikke schijt aan ons. ik ben een dossier n t maken en als jullie niet snel jullie omgang en dienstverlening bijstellen richting mij, ga ik het contract gewoon laten ontbinden. De pot op met jullie bezeikte boel.
Badge
Ik kan helaas ook niet inloggen op mijn Telfort Internet, TV & Bellen!
Reputatie 8
Badge +16
@lasorey, @Delena,

Vreemd dat jullie niet kunnen inloggen. Er zijn geen storingen gemeld met de app. Kunnen jullie de cookies verwijderen en de cache legen. Graag ook proberen om in te loggen via andere webbrowsers. Ik hoor graag of het is gelukt.
Ben je me voor de gek an het houden? Ik zeg hierboven toch duidelijk dt ik geen app gebruik maar gewoon de Firefox browser en Chrome. Op Firefox kan ik wel inloggen maar krijg ik de melding dat ik alleen fakturen kan bekijken omdat mijn contract is beeindigd. Bij Chrome herkent ie me helemaal niet en zegt ie dat ik een fout of niet bestaande log gebruik.
En nu aub gewoon snel antwoorden of iemand van technisch beheer mij laten bellen. Ik kan geen zenders aan of uit zetten en wil gewoon voetbal kijken. Zo niet, bestel ik nu gelijk bij de concurrentie een nieuw abonnement. Gaat ff duren maar langzamer dan Telfort kan bijna niet.
Ik heb geprobeerd een nieuw wachtwoord aan te maken, maar kreeg toen deze melding:

Mijn Telfort is op dit moment beperkt te gebruiken. We zijn bezig deze omgeving te verbeteren.
Zodra de verbeteringen gereed zijn, ontvangt u van ons een email. Wij verwachten dat dit maximaal 1 dag duurt.

Hier nogmaals een melding die ik zag. Ben je hiervan op de hoogte?

En waarom had je collega deze gegevens dan nodig? Ik had een nieuw inlog verwacht.

Jullie doen maar wat, echt waar
Badge +13
wtf is dit voor omgang met je klanten? jullie hebben gewoon dikke schijt aan ons. ik ben een dossier n t maken en als jullie niet snel jullie omgang en dienstverlening bijstellen richting mij, ga ik het contract gewoon laten ontbinden. De pot op met jullie bezeikte boel.
Hi lasorey,

Ik begrijp je frustratie. Ik hoop dat ik je kan overtuigen dat er geen sprake is van onwil. Het forum is een plek waar in eerste instantie klanten elkaar helpen. In extreme gevallen wanneer alleen een webcaremedewerker iets kan oplossen, springen zij bij: de moderators.

Er zijn op dit moment 154 klanten die op het forum wachten op een antwoord op een vraag die ze de afgelopen vier dagen hebben gesteld. Helaas zijn er hier maar drie moderators die antwoord geven op klantvragen. Zij doen bovendien een stuk meer dan wat er op het forum zichtbaar is: ze beantwoorden privéberichten, ze schakelen met collega’s van een tiental verschillende afdelingen, ze volgen trainingen en lezen zich in over lopende storingen en product en -dienstwijzigingen. Soms zijn ze een dagje of een weekend vrij en er wordt ook wel eens iemand ziek. We proberen klanten die het langs wachten op een antwoord, het eerst te helpen. En we zijn mensen, dus soms gaat er wat mis in de communicatie.

Terug naar jouw hulpvraag. Hoe veel dagen zie je nu al de melding: ‘Mijn Telfort is op dit moment beperkt te gebruiken. We zijn bezig deze omgeving te verbeteren. […] Wij verwachten dat dit maximaal 1 dag duurt.’? Welke zenders wil je uit of aanzetten? Kun je de antwoorden op deze vragen en jouw naam, postcode, huisnummer, e-mailadres en 06-nummer doorsturen naar onze webcare privé-inbox (aangezien Daphne en Stephen er pas maandag weer zijn)? Nadat je een privébericht stuurt, komen we zo snel mogelijk bij je terug.

Excuses voor het ongemak. Wil je wel de huisregels van het forum nog eens doorlezen? Met de toon die je in dit topic aanslaat ga je weinig bereiken, ben ik bang.
Ik kan helemaal niet meer inloggen. Gisteren een nieuw wachtwoord aangemaakt maar kon er niet mee inloggen omdat het account 24 uur geblokkeerd was. Nu wil ik weer inloggen en geeft ie aan verkeerd ww (na 3 pogingen weer een blokkade)

Bespaar me verder je rechtlulverhalen en neem gewoon aktie om het probleem op te lossen (of niet). De tijd van een normale toon aanslaan ben ik voorbij hier als telkens weer opnieuw jullie mij als uitschot behandelen. Daphne vraag om een pm met naw gegevens terwijl ze gewoon weet dat ze op verlof gaat. Dat kan je rechtlullen wat je wilt, blijft schandalig. Stephen komt gewoon langs en laat daarna 2 dagen niks van zich horen maar gaat wel doodleuk een topic van 2 manden oud uppen.

Schei uit met die onzin, jullie digitale voetsporen zijn voor iedereen (die een beetje moeite doet) te volgen. Dus als je een andere toon wilt van me, handel er dan naar.
Ik heb nogmaals een nieuw wachtwoord proberen te maken en nu weer deze melding:

Ik ga binnenkort verhuizen naar nieuwbouw en ik denk er serieus over na om over te stappen op schotel. Lang leve de dreambox boeren die je 24/7 kan bereiken en je wel serieus nemen, voor een fractie vh geld.
check je webcare pm, ik heb nu ook mijn bloedgroep vermeld voor de zekerheid
oh ja nog een verzoekje: zet Ziggo Sport ff uit voor me. Wilde eigenlijk Fox aanzetten maar dat kijk ik wel via Fox zelf via de chromecast, kan er niet op rekenen dat jullie dat voor vanavond geregeld hebben.
Badge +13
Ziggo Sport is er voor je afgehaald. De problematiek rond Mijn Telfort is bekend.

Je bent tijdelijk geband van dit forum vanwege agressief taalgebruik na een waarschuwing. Ik heb je hierover zojuist telefonisch gesproken.
Wat een armoede, door de telefoon geef je ruiterlijk toe dat het probleem al langer bekend was en had je niks als verweer op het gedrag van je collega's. Kennelijk is het voor jullie moeilijk te verkroppen als klanten jullie aanspreken op jullie wanprestaties. Als laatste redding geef je me een ban vanwege schelden/agressief taalgebruik en bel je me daarna opeens wel op ( wat al veel eerder had moeten gebeuren) in de hoop dat ik dan wel poeplief ja en amen zeg. Ik uit scherpe kritiek op jullie handelen en niet op de persoon zelf. Maar ga je gang, ban me permanent als dat je een goed gevoel geeft. Het gesprek is opgenomen en voeg ik toe aan het dossier als ik het contract laat ontbinden.

Gooi jezelf weg man
Badge
Zelfde probleem kreeg ook een kastje thuis gestuurd zonder enige aanvraag of aankondiging en mijn zenderpakketten zijn ineens als sneeuw voor de zon verdwenen inloggen gaat niet om zelf het probleem op te lossen
Reputatie 8
Badge +16
@lasorey,

Excuses voor mijn eerdere reactie. Ik bedoelde de webversie van Mijn Telfort en niet de app. Ik heb dit zojuist aangepast. Vanwege een systeem migratie ervaren klanten problemen bij het gebruik van Mijn Telfort. Als het goed is werkt alles nu weer bij jou? Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan verneem ik dit graag van je.

@tinkie,

Indien je hierover nog geen contact met ons hebt gehad dan ontvang ik graag je naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.