beantwoord

Geen nieuw wachtwoord Mijn Telfort en geen contact zonder inlog

• 4 mei 2013
  • 6 reacties
  • 3131 keer bekeken

Hoe kom ik in aan een nieuw wachtwoord voor Mijn Telfort als dat niet naar me gemaild wordt en ik geen contact met telfort kan opnemen omdat ik daarvoor moet inloggen met mijn telfort...? Bellen is geen optie want mijn telefoon is geblokkeerd, ik moet juist inloggen voor de pukcode om mijn telefoon weer te kunnen gebruiken.

Voor de duidelijkheid. Ik heb al drie keer met flinke tijd ertussen geprobeerd een nieuw wachtwoord via de mail op te laten sturen, maar niets kwam aan. Ik krijg wel gewoon allemaal nieuwsbrieven op mijn mail.
icon

Beste antwoord door Matthijs1986 4 mei 2013, 18:48

Een nieuw tijdelijk MijnTelfort wachtwoord kan alleen via sms of email worden verstuurd. Als je tot beiden geen toegang hebt kan je je PUK-code alleen nog telefonisch opvragen. Dit is tevens de snelste wijze.
Bekijk reactie

6 reacties

Badge +2
Een nieuw tijdelijk MijnTelfort wachtwoord kan alleen via sms of email worden verstuurd. Als je tot beiden geen toegang hebt kan je je PUK-code alleen nog telefonisch opvragen. Dit is tevens de snelste wijze.
Dank voor de reactie. Dat zou ik ook graag doen, maar het is heel erg moeilijk met een geblokkeerde telefoon de pukcode op te vragen via de telefoon, onmogelijk dus. Vandaar de vraag.

Daarnaast is de klantenservice gesloten tot maandag dus is dat ook niet zo snel als dat wel zou lukken via iemand anders.
Badge +2
Dank voor de reactie. Dat zou ik ook graag doen, maar het is heel erg moeilijk met een geblokkeerde telefoon de pukcode op te vragen via de telefoon, onmogelijk dus. Vandaar de vraag.

Daarnaast is de klantenservice gesloten tot maandag dus is dat ook niet zo snel als dat wel zou lukken via iemand anders.

Telfort webcare reageert per definitie pas na het weekend weer.
In een Telfort winkel kan de contractant ook de PUK-code opvragen.
Sommige Telfort winkels zijn deze zondag ook geopend.
Die winkel is een goede tip! Dankje
Reputatie 3
Badge +1
@kl384736,

Is het inmiddels opgelost? Zo niet, dan help ik je alsnog graag verder. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
In de winkel hebben ze me goed geholpen.

Een nieuw wachtwoord blijkt dus alleen tijdens kantooruren verstuurd te worden. Dat is:
  • erg verwarrend omdat de website zegt dat het wachtwoord opgestuurd nadat je het aanvraagt.
  • vreemd, want hier zouden helemaal geen mensen voor nodig moeten zijn.
Daarom hier de tip de formulering op de website bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord aan te passen. En vervolgens dat proces te automatiseren.

Reageer