Geen mogelijkheid om in te loggen op Mijn Telfort

  • 19 december 2016
  • 1 reactie
  • 134 keer bekeken

Een maand terug heb ik een mobiel abonnement van Telfort + toestel via mobiel.nl gekocht (ordernummer 1808302). Nu krijg ik een maand later een brief met dat het automatisch incasso is mislukt door een verkeerd rekeningnummer. Mijn nummer staat er wel, maar plotseling met een andere bank dan die ik gebruik.

Nou goed, er werd vermeld om mijn nummer via Mijn Telfort aan te passen. Nu had ik mijn simkaart nog niet geactiveerd dus ik kon niet inloggen. Ik heb alleen nooit een bevestigingsmail ontvangen van Telfort en bij het kaartje waar de simkaart in staat is er ook geen mobiel nummer te zien. Proberen een activatiecode te ontvangen met behulp van het invullen van beide IBANs leidt mij alleen door naar een wit scherm.

Hoe kan ik nu verder? Alvast bedankt.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Steve,

Wat jammer dat het aanpassen van het rekeningnummer zoveel inspanning vergt. Dat schiet niet op en dit kan gemakkelijker. Graag ontvang ik je postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en je IBAN in een apart berichtje. Ik zat het dan voor je in gang zetten.

Nadat ik het heb uitgevoerd, zal ik je op de hoogte stellen.

Reageer