beantwoord

Geen Mijn Telfort link in bevestiging van bestelling

• 9 januari 2019
  • 5 reacties
  • 167 keer bekeken

Ik heb maandag j.l. een bestelling geplaatst en daarvan ook een bevestigingsmail ontvangen. In dat mailtje stond dat er een mijn telfort link werd gegeven en die heb ik niet gekregen. Tevens stond er ook in dat ik vandaag een mailtje zou ontvangen over het contract. Deze mail heb ik helaas ook niet ontvangen.

Kan iemand van Telfort mij uit de brand helpen?

Admin: titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid en verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Enterprise 9 januari 2019, 18:06

Die Mijn Telfort link krijg je t.z.t. als je abonnement en dus je verbinding geactiveerd is...
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +7
2x eenzelfde topic openen is weinig zinvol, daar wordt je niet sneller mee geholpen!☺
Reputatie 8
Badge +19
Die Mijn Telfort link krijg je t.z.t. als je abonnement en dus je verbinding geactiveerd is...
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen pekky, goed dat je voor de zekerheid navraag bij ons doet, als je het contract ook nog niet ontvangen hebt.

Ik zie dat Enterprise je al van wat uitleg heeft voorzien. Heb je al in de spam of ongewenste items mappen van je mailbox gekeken? Het komt geregeld voor dat (bevestigings)mails in die map terecht komen. Er kunnen een paar werkdagen tussen de bevestiging en de volgende mail over het contract zitten, omdat je aanvraag en contract verwerkt moeten worden. Laat je weten of je de mail hebt gevonden?
Goedemorgen pekky, goed dat je voor de zekerheid navraag bij ons doet, als je het contract ook nog niet ontvangen hebt.

Ik zie dat Enterprise je al van wat uitleg heeft voorzien. Heb je al in de spam of ongewenste items mappen van je mailbox gekeken? Het komt geregeld voor dat (bevestigings)mails in die map terecht komen. Er kunnen een paar werkdagen tussen de bevestiging en de volgende mail over het contract zitten, omdat je aanvraag en contract verwerkt moeten worden. Laat je weten of je de mail hebt gevonden?

In de bevestigingsmail staat dat ik het contract binnen 2 dagen in mijn mailbox zou zitten, maar tot op heden heb ik nog niks ontvangen. En ja, ik heb al in spam- en ongewenste mappen gekeken.

Ik vind het jammer dat er ''binnen 2 werkdagen krijgt u mail...." staat en dan op de 3e dag nog steeds niks heb ontvangen.
Reputatie 8
Badge +9
Dat kan ik me voorstellen, dankjewel voor de feedback, dat neem ik mee. Ik zie in het andere topic dat je hebt aangemaakt, dat je de bevestiging alsnog ontvangen hebt. En dat mijn collega voor je opgelost heeft wat er niet klopte. Mocht je daar nog vragen over hebben, dan raad ik je aan in dat topic te reageren, . Dat is het duidelijkst (ook voor meelezers) in het topic, voorkomt dat we langs elkaar heen werken, en jou daardoor zo goed mogelijk kunnen helpen.

Reageer