beantwoord

Geen mail of sms om mijn telfort app wachtwoord te wijzigen

• 4 oktober 2019
  • 23 reacties
  • 431 keer bekeken

Ik weet mijn wachtwoord voor de mijn telfort app niet meer. Opnieuw geprobeerd aan te vragen via mail(ander mailadres komt eruit) en ook niet via sms (krijg geen activatiecode)
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 7 oktober 2019, 12:26

Dag @Sonja71. Van harte welkom hier. Lastig dat het niet meer lukt om in te loggen in Mijn Telfort. Ik zie dat @DanielBroodrooster je al op weg heeft proberen te helpen. Kon je tot voor kort wel inloggen? Je geeft aan dat je geen nieuw wachtwoord kunt aanvragen via de app. Heb je ook al eens geprobeerd of het wel lukt om een nieuw wachtwoord aan te vragen via de website? Als je nog geen verzoek hebt gehad om een Telfort ID aan te maken, dan log je inderdaad in met je 06-nummer.
Bekijk reactie

23 reacties

Dit komt omdat u een verkeerde gebruikersnaam gebruikt. Vaak is de gebruikersnaam de eerste 2 letters van uw achternaam in kleine letters gevolgd door uw klantnummer. (Deze begint altijd met 100)

Anders is het uw eerste e-mail adres die u toentertijd toegewezen heeft gekregen door Telfort.
Mijn klantnummer begint met 501
En ze geven aan dat mijn gebruikersnaam mijn mobiele nummer is.
Maar dat werkt dus niet, krijg geen sms bericht met code.
Ook mijn e-mail (daar krijg ik ook de facturen op toegestuurd) werkt niet.
Betreft het uw Mijn Telfort Mobiel of uw Mijn Telfort Thuis?
Telfort mobiel
De klantenservice is momenteel ook niet telefonisch te bereiken
De klantenservice is vandaag inderdaad onbereikbaar. Gebruikelijk is uw gebruikersnaam uw 06-nummer, heeft u toevallig recentelijk een e-mail adres ingesteld als gebruikersnaam in mijn telfort?

Het kan eventueel ook zijn dat u te vaak heeft geprobeerd in te loggen. Dan wil deze melding ook wel eens voorbij komen.
Allebei geprobeerd en allebei lukt dus niet
Geen e-mail en geen mobiel nummer wat lukt.
Dan zou ik het als ik u was over 24 uur nog een keer proberen, met het 06-nummer wat aan het abbonement gekoppeld is. Wellicht dat er te vaak geprobeerd is in te loggen.
Reputatie 8
Badge +9
Dag @Sonja71. Van harte welkom hier. Lastig dat het niet meer lukt om in te loggen in Mijn Telfort. Ik zie dat @DanielBroodrooster je al op weg heeft proberen te helpen. Kon je tot voor kort wel inloggen? Je geeft aan dat je geen nieuw wachtwoord kunt aanvragen via de app. Heb je ook al eens geprobeerd of het wel lukt om een nieuw wachtwoord aan te vragen via de website? Als je nog geen verzoek hebt gehad om een Telfort ID aan te maken, dan log je inderdaad in met je 06-nummer.
Reputatie 8
Badge +9

Hallo @Sonja71. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop dat dit betekent dat het inmiddels is gelukt om in te loggen. Als je nog wel ergens hulp bij nodig hebt dan lees ik het graag.

Reputatie 1

Dag Sonja & Natasja,

Ik heb volgens mij een vergelijkbaar probleem. Ik heb al enige tijd niet meer ingelogd op Mijn Telfort, en ben het wachtwoord vergeten. 

Maar wanneer ik nu een nieuw wachtwoord probeer aan te maken wordt er een mail naar een mij onbekend adres gestuurd (een yahoo of een hotmail adres ipv mijn telfort email adres) of een SMS gestuurd naar een mij onbekend nummer dat eindigt op drie nullen.

Kan het zijn dat iemand mijn login op Mijn Telfort gehackt heeft en een ander mailadres en telefoonnummer heeft ingevoerd?

Begin me nu wel enigszins zorgen te maken…

Dave van der Spank

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Dave van der Spank. Goed dat je dit hier meldt. Maak je geen zorgen! Het probleem dat je aankaart ben ik vaker tegengekomen. Als je op Mijn Telfort kiest voor 'Wachtwoord vergeten?' dien je je gebruikersnaam voor Mijn Telfort Thuis in te vullen. Die vind je in de overeenkomst die je bij de start van je abonnement hebt ontvangen. Of is jouw inlog in dit geval al gewijzigd naar Telfort ID? Dan log je in met je e-mailadres en zelfgekozen wachtwoord. 

Reputatie 1

Dag Natasja,

Dank voor je hulp, alleen ik kom er helaas niet verder mee. Het is me al een hele tijd niet meer gelukt om in te loggen, misschien had ik eerder aan de bel moeten trekken. Bij mijn verhuizing vorig jaar is er iets mis gegaan met mijn abonnement, mogelijk dat toen mijn originele email adres voor Mijn.telfort is stopgezet, dat adres gebruik ik ook niet meer (begint met adsl en dan 6 getallen). Verder gebruik ik nog steeds precies dezelfde email adressen. Hoe kan ik nu het originele email adres voor mijn.telfort achterhalen? Is dit misschien bij de verhuizing opnieuw ingesteld? Kunnen jullie dit (nogmaals) per post sturen?

Reputatie 8
Badge +12

Hoi Dave, ik pak hem even over van Natasja aangezien zij vakantie heeft. 

Het is dus nog niet gelukt om in te loggen. :( Ik heb nog even weer meegekeken. Als het goed is heb je nu een e-mail op je Telfort e-mailadres gekregen om een nieuw wachtwoord in te stellen. Ik hoor graag of dat gelukt is?

Reputatie 1

Dag Bart,

Ik heb inderdaad de mail ontvangen en mijn ww opnieuw ingesteld. Vervolgens probeer ik in te loggen en geeft hij weer dezelfde foutmelding:: inloggen mislukt je gebruikersnaam of wachtwoord is onjuist of je hebt nog geen account. Maar in de welkomstbrief na mijn verhuizing staat wel degelijk een account en een ww voor mijntelfort, maar ook deze werkt niet. Ik begin wat moedeloos te raken... 

Reputatie 8
Badge +12

Dat kan ik mij goed voorstellen. Heel vreemd. Heb je daar screenshots van? Wil je die sturen. Dan ga ik het melden bij de Technische Dienst voor verder onderzoek. 

Reputatie 1

Dag Bart,

Kun je mij een email adres sturen voor de screenshots?

Reputatie 8
Badge +12

Je mag ze gewoon hier plaatsen hoor. Haal dan wel even je persoonlijke gegevens weg vanwege de privacy. Dan zie ik ze wel verschijnen en zet ik ze door naar mijn Technische collega's. 

Reputatie 1

Dag Bart,

Jazeker, dit is de foutmelding die ik krijg:

Reputatie 1

Reputatie 8
Badge +12

Bedankt @Dave van der Spank. Ik heb het doorgespeeld naar de Technische Dienst. Benieuwd wat zij er van zeggen. Je hoort weer van mij. 

Reputatie 8
Badge +12

@Dave van der Spank, ik heb een terugkoppeling van de Technische Dienst. Zij vragen zich nu af wanneer de laatste keer is geweest wanneer je hebt geprobeerd in te loggen? Ook na de wachtwoord reset? Als je met dit wachtwoord niet kan inloggen vragen ze je nogmaals een wachtwoord reset te doen. Lukt het dan wel?

Ook ik heb hetzelfde probleem. Inloggen lukt niet meer als ik dan mijn ww wil resetten krijg ik sms een compleet ander nummer te zien die ik niet herken. En bij email adres een Yahoo mail die ik totaal niet heb. Ik heb btw alleen maar mobiel en geen thuis. Helpp

Reputatie 8
Badge +12

@Conchita85, sinds enige tijd zijn alle mobiele abonnementen over naar KPN. Je dient dus in te loggen in Mijn KPN met jouw KPN ID. Kom je er niet uit wil ik je aanraden om met KPN contact op te nemen.

Reageer