beantwoord

Geen inzicht in mijn verbruikt (2e keer)

• 20 oktober 2017
  • 14 reacties
  • 205 keer bekeken

Beste Telfort,

Al maanden lang heb ik geen inzicht in mijn mobiel verbruik.
Via de mijn Telfort App krijg ik: Oeps, er gaat iets mis! Nieuwste versie is geïnstalleerd, meerdere malen opnieuw geïnstalleerd over een periode van 3 maanden.
Als ik inlog op mijn laptop blijft het cirkeltje oneindig ronddraaien, ook hier meerdere malen de site opnieuw opgestart, andere browsers geprobeerd, via laptop en mobiel over een periode van minimaal 3 maanden.

Ik start deze topic nu voor de tweede keer.
Vorige keer alle vragen beantwoord en een prive gesprek begonnen, maar al ruim een week geen reactie.

Link van het topic:
https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/mijn-telfort-mobiel-verbruik-werkt-niet-71253

Jip
icon

Beste antwoord door jteriele 10 november 2017, 13:04

Het nummer dat wij gebruikte om ons verbruik in te zien was een oud nummer zie ik nu...
Mijn excuus. Net een account aangemaakt met mijn eigen 06 nummer en nu doet hij het wel.
Bekijk reactie

14 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Jip, wat jammer dat er geen reactie is gekomen vanuit ons. Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen.
In het systeem zie ik 3 nummers actief. Heb je dit probleem bij alle nummers of maar bij 1 nummer? In afwachting van jouw reactie.
Kan op geen enkel nummer het verbruik zien
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je reactie. Ik heb hiervoor en ticket aangemaakt. Mijn collega's gaan dit voor je uitzoeken en zullen met een oplossing komen. Binnen 5 werkdagen zal je een update hierover ontvangen. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen.
@jteriele is het na de laatste update van de app(gister) beter geworden?
Heb tot twee keer toe een topic gestart en er is niks aan gedaan. Er is mij meerdere keren beloofd dat er iets aan het probleem gedaan gaat worden maar ik ontvang geen enkele vorm van hulp of een oplossing.
Ondertussen zit ons hele gezin al maanden zonder inzicht in het verbruik.
Graag een reactie over hoe dit hopelijk dit keer wel opgelost gaat worden.
@jteriele is het na de laatste update van de app(gister) beter geworden? nee, maar zoals ik al meerdere keren heb uitgelegd zit het probleem niet in de app. Want het werk zowel op de app als op de website niet.
Ik had gehoopt dat het voor jullie nu ook zou zijn opgelost. Erg vervelend, er is dus achter de schermen van alles gebeurd, helaas is daar bij jullie dus nog geen verbetering in te merken, daar zal dan toch een medewerker in moeten duiken.
Enig idee hoe lang dat gaat duren?
Ik ben ook maar een klant dus daar kan ik weinig over zeggen. Heeft iedereen in het gezin al wel de laatste update van de app geinstalleerd? Dat 1 klant problemen heeft dat kan maar 3 toestellen op 1 adres dat is echt vreemd.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo jteriele, ik heb zojuist voor je gekeken naar de status van het ticket en deze is nog steeds in behandeling. Helaas is er nog steeds geen update en kan ik je ook niet aangeven wanneer het mogelijk is opgelost. Ik zal aanstaande maandag weer naar de status voor je kijken en hoop je dan meer te kunnen vertellen. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 8
Badge +16
Beste jteriele, zou je kunnen kijken of je wel het verbruik kan inzien voor het abonnement met het nummer dat eindigt op 909? Volgens onze technici is het mogelijk om het verbruik van dat abonnement wel in te zien. In afwachting van jouw reactie.
Als ik probeer in te loggen krijg ik nu de melding. Je gebruikersnaam of wachtwoord is onjuist. Probeer het opnieuw.
Het nummer dat wij gebruikte om ons verbruik in te zien was een oud nummer zie ik nu...
Mijn excuus. Net een account aangemaakt met mijn eigen 06 nummer en nu doet hij het wel.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo jteriele, geen probleem. Fijn dat je nu weer inzicht hebt in je gebruik. Kan ik nog wat anders voor je betekenen?

Reageer