beantwoord

Geen gegevens MijnTelfort

• 27 juni 2017
  • 7 reacties
  • 132 keer bekeken

Vandaag aangesloten op Telfort glasvezel. Als ik nu inlog op MijnTelfort krijg ik de gegevens van mijn abonnement niet te zien. Ook niet mij persoonlijke gegevens. Is zelfde probleem als: https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/geen-gegevens-mijn-telfort-68901/index1.html#post568522
icon

Beste antwoord door RemcoL 30 juni 2017, 08:57

Alle gegevens zijn zichtbaar en aanpasbaar :)
Vandaag weer met nieuwe browser geprobeerd (Firefox) en nu wel alle gegevens direct zichtbaar. Zal misschien dan toch gelegen hebben dat ik te snel na het activeren van mijn aansluiting mijn gegevens heb willen bekijken.
Bekijk reactie

7 reacties

En blijkbaar is een dag extra wachten of het bericht hier plaatsen voldoende om het wel allemaal te kunnen zien :-)
Dit geldt voor de browser die ik gisteren gebruikte om de gegevens te bekijken.

Doe ik dit nu via een andere browser dan krijg ik weer hetzelfde probleem.
Reputatie 8
Badge +18
Sommige browsers werken niet goed met mijn Telfort, het beste is om via bv google chrome of firefox in te loggen etc.
IE werkte gisteren niet, maar vandaag wel. Vervolgens vandaag via Chrome en exact hetzelfde probleem met zelfde melding op het scherm. Lijkt dus niet direct aan browser te liggen. Verwacht dat morgen Chrome ook werkt. Indien dat het geval is dan zou dat wel een heel vreemde implementatie van de website zijn.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Remco, wat fijn dat je ook gebruikt maakt van glasvezel. Kun je nu wel je gegevens zien wanneer je inlogt op Mijn Telfort?
Vandaag weer met nieuwe browser geprobeerd (Firefox) en nu wel alle gegevens direct zichtbaar. Zal misschien dan toch gelegen hebben dat ik te snel na het activeren van mijn aansluiting mijn gegevens heb willen bekijken.
Reputatie 8
Badge +10
Zal misschien dan toch gelegen hebben dat ik te snel na het activeren van mijn aansluiting mijn gegevens heb willen bekijken.

Het kan inderdaad even duren totdat na de activatie alles 'administratief' op zijn plek is gevallen...
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden Remco. Fijn weekend!

Reageer