beantwoord

geen contact klantenservice

• 10 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 121 keer bekeken

ik heb mn factuur betaald,maar nog steeds niet aangesloten,normaal binnen paar uur nu na een dag nog niet.en klantenservice krijg ik niet te pakken als ik bel.op mijn telfort krijg ik elke keer te zien oeps er ging iets fout.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 12 augustus 2019, 16:33

Hoi @emmababy, wat balen dat je nog niet weer aangesloten bent? Of is dat inmiddels veranderd? Zo niet, dan wil ik graag meekijken. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Mocht het om jouw mobiele abonnement gaan, dan ook graag jouw mobiele nummer toevoegen. Ik hoor graag van je als je dat gedaan hebt, dan kan ik kijken hoe het ervoor staat.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @emmababy, wat balen dat je nog niet weer aangesloten bent? Of is dat inmiddels veranderd? Zo niet, dan wil ik graag meekijken. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Mocht het om jouw mobiele abonnement gaan, dan ook graag jouw mobiele nummer toevoegen. Ik hoor graag van je als je dat gedaan hebt, dan kan ik kijken hoe het ervoor staat.

Reageer