beantwoord

Geen complete informatie in mijn telfort

• 14 juli 2019
  • 9 reacties
  • 191 keer bekeken

Reputatie 1
Waarom zie ik in mijn Telfort alleen mijn gegevens en berichten staan en geen facturen, abonnement of andere informatie?
wilde een andere simkaart activeren dit lukt dus niet, ben nu niet bereikbaar op mijn mobiel doordat de simkaart niet geactiveerd kan worden.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 19 juli 2019, 10:51

Is het inmiddels zichtbaar @D. Tettero? Anders wil ik je nog graag helpen, ik ontvang dan graag jouw gegevens. Ik zie een reactie graag tegemoet als je dat hebt gedaan.
Bekijk reactie

9 reacties

Heb je het over de Mijn Telfort app of de website?

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/simkaart-activeren-7.htm
Reputatie 1
De website
Je ziet begrijp ik niet het menu balk met de keuze Instellingen daar kiezen voor Simkaart daar de keuze Simkaart activeren.

Reputatie 1
Galdor68 ja dat bedoel ik, er staat alleen mijn gegevens en berichten
Reputatie 1

Het lijkt er in mijn ogen op dat je het advies op dat scherm moet opvolgen. Lukte het activeren wel via die eerder gegeven link.
Reputatie 1
Nee dat lukt ook niet, dan moet ik inloggen en kom ik op hetzelfde scherm uit
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @D. Tettero, wat balen dat het niet lukt om via de link het account activeren. Zoals ik het hier ook zie lijk het niet helemaal goed te gaan. Ik wil dit dan ook graag melden bij de technici. Ik heb alleen nog geen gegevens van je. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van jouw postcode + huisnummer, naam van de contractant en mobiele nummer? Ik hoor graag van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik aan de slag.
Reputatie 8
Badge +11
Is het inmiddels zichtbaar @D. Tettero? Anders wil ik je nog graag helpen, ik ontvang dan graag jouw gegevens. Ik zie een reactie graag tegemoet als je dat hebt gedaan.

Reageer